پلی استیشن رئیس معتقد است PS5 بازی خواهد بود گران تر به

بازی های گران قیمت را به ویژه هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد بزرگ بودجه اختصاصی به توان بر روی PS4 و ای

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

بازی های گران قیمت را به ویژه هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد بزرگ بودجه اختصاصی به توان بر روی PS4 و ایکس باکس یکی از.

در حال حاضر پلی استیشن مدیر عامل Jim Ryan گسترش در برخی از اقتصادی و هزینه های کار در ارتباط با در حال توسعه از جمله عناوین و چگونه همه چیز ممکن است تغییر با آینده ورود PS5.

صحبت کردن با Gamesindustry.<url>, Jim Ryan صحبت در مورد هزینه های در حال توسعه عنوان که خط تا با تصاویری و گیم پلی موجود در بازی حماسی' Unreal Engine 5 نسخه ی نمایشی ارائه شده است که ما با اولین نگاه اجمالی از کنسول جدید.

"من فکر می کنم به حدی که این فن آوری را قادر می سازد گرافیک طرف آن را به تبدیل جالب تر و زندگی-مانند [بازی] تبدیل خواهد شد کمی انسانی تر فشرده و سرمایه به تولید" رایان توضیح داد.

مرتبط: بهترین پلی استیشن 5 بازی

او می رود به تایید می کنند که او انتظار برای دیدن "افزایش در توسعه بودجه" چه چیزی است که بیش از حد شدید است. افزایش مشابه انتظار می رود که در این کار مورد نیاز برای ایجاد چنین بازی بنابراین ما ممکن است در نهایت انتظار طولانی برای دنباله ها و تجربه های جدید برای تبدیل شدن به در دسترس عموم است. ما امیدواریم که کارکنان در توسعه studios پاداش برای کار اضافی بیش از حد پس از بحران است که هنوز هم مکرر موضوع در این صنعت است.

PS5 راه اندازی خواهد شد در تعطیلات سال 2020 و در این هفته خواهد شد در نهایت سونی ویترین برخی از عناوین مورد انتظار برای رسیدن به نسل بعدی کنسول. شما می توانید انتظار ارائه به گذشته تقریبا یک ساعت با مخلوطی از اول و شخص ثالث عناوین بودن نشان داد.

پول ما در ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سرد افق صفر سحر 2 و شایعه demon's Souls بازسازی ساخت ظاهر. نیز وجود دارد شانس است که گریزان Silent Hill راه اندازی مجدد می تواند دلیلی که خودی اشاره خواهد شد PS5 منحصر به فرد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن