بیشتر تحلیلگران بر این باورند EarPods را نمی توان همراه با آیفون 12

برای طولانی ترین زمان تا کنون شده است عمل مشترک برای گوشی سازان برای بسته نرم افزاری پایه گوشی با دستگاه های خ

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

برای طولانی ترین زمان تا کنون شده است عمل مشترک برای گوشی سازان برای بسته نرم افزاری پایه گوشی با دستگاه های خود را. اما به نظر می رسد که اپل می تواند در حال دور شدن از آن عمل است. این است که با توجه به تحلیلگر Wedbush دن ایوس که معتقد است که با آیفون 12, اپل نمی خواهد در بسته بندی این EarPods با گوشی های هوشمند.

تبلیغات

چه جالب در مورد خاص این شایعه این است که این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن در مورد این. قبل از این قابل توجه تحلیلگر Ming-Chi Kuo نیز شناور این ایده که EarPods ممکن است همراه با آیفون 12 بنابراین در حالی که این لزوما شایعات درست از آن به نظر می رسد برای به دست آوردن بخار.

به همین دلیل اپل ممکن است با توجه به این حرکت هیچ کس واقعا نمی داند برای مطمئن شوید. اما نمی توان آن را یک کشش به تصور کنید که این می تواند به کاهش هزینه اندازه گیری به این معنی است که آنها باید به منظور کمتر قطعات. آن را نیز می تواند کمک به درایو فروش این شرکت بی سیم AirPods گوشی که با وجود قیمت آن به نظر می رسد بسیار خوبی دریافت کرد و بسیار مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به این که EarPods نیست دقیقا که برای شروع با آنها کاربردی در بهترین حالت) آن لزوما ممکن است از دست رفته اما در هر صورت ما باید منتظر بمانید و ببینید.

در زمینه اپل >صوتی >تلفن های همراه >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره هدفون آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن