ایکس باکس سری X برای رسیدن به زمان اما وجود خواهد داشت هر گونه بازی ؟

ایکس باکس سری X کنسول هنوز برنامه ریزی برای رسیدن به زمان بعد از این سال, اما آیا می شود در واقع هر بازی به با

توسط POSHTIBANNEWS در 14 اردیبهشت 1399

ایکس باکس سری X کنسول هنوز برنامه ریزی برای رسیدن به زمان بعد از این سال, اما آیا می شود در واقع هر بازی به بازی باقی مانده در هوا.

که می آید مستقیما از دهان اسب – مایکروسافت از ایکس باکس فیل اسپنسر. او هشدار داده است باردار پارسه ممکن است در صورت تاخیر برای عناوین جدید به عنوان توسعه دهندگان در تلاش برای تنظیم به زندگی تحت مستند.

اسپنسر به نام بازی تولید یک "بزرگتر ناشناخته" با توجه به صدها نفر از مردمی لازم برای کار در هماهنگی کامل را به یک عنوان AAA برای به ثمر. بدیهی است که دستیابی به آن است که کمی سخت تر در WFH عصر.

در مصاحبه ای با CNBC اسپنسر گفت: "من می خواهم بگویم بزرگتر ناشناخته است که احتمالا تولید بازی فقط صادق بودن. بازی تولید در مقیاس بزرگ, سرگرمی, فعالیت های در حال حاضر شما باید صدها نفر از مردم با هم, ساختمان, دارایی های کاری خلاق است."

ما در حال حاضر دیده می شود بازی به تعویق افتاد coronavirus همه گیر از جمله عناوین مدت طولانی در حال توسعه مانند The Last of Us 2 و روح تسوشیما. اجتماعی فاصله اقدامات به احتمال زیاد اجرا به صورت ماه به سامانه رویدادهای گسسته روبرو خواهد شد چالش های باور نکردنی برای اطمینان از این کنسول جدید به اندازه کافی عناوین جدید برای حفظ پارسه سرگرم.

مرتبط با: ایکس باکس سازگاری

اسپنسر افزود: "در تولید بازی سمت ما در حال یادگیری در هر روز است. من هنوز هم احساس خوبی در مورد آن, اما من همچنین نیاز به مطمئن شوید که امنیت و ایمنی از تیم مهم ترین چیز است و نه بی جهت فشار زمانی که همه چیز فقط آماده نیست."

ایکس باکس رئیس جمهوری به عنوان شرکت برنامه ای برای نشان دادن گیم پلی در سری X برای اولین بار. مایکروسافت با میزبانی داخل ایکس باکس رویداد در مارس 7 که جریان زنده در ساعت 11 صبح به وقت شرق (4ساعت زمان انگلستان).

ما مطمئن نیستیم که چه انتظار می رود از نظر عناوین فقط رتبهدهی نشده است, اما ما به امید هاله بی نهایت, Assassin's Creed Valhalla و Cyberpunk 2077 گیم پلی. این شایعه حکایت 4 ممکن است دیدن اولین بازی بیش از حد. ما خواهید بود گزارش در هفته آینده ایکس باکس سری X اخبار آن را به عنوان اتفاق می افتد بنابراین در ارتباط باشید برای همه goss'.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن