PES 2021: همه چیز ما در مورد کونامی آینده فوتبال سیم

Konami Pro Evolution Soccer دادن همه چیز در این سال امید بستن به صورت مستقل به روز رسانی فصلی به جای تمام عیار

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

Konami Pro Evolution Soccer دادن همه چیز در این سال امید بستن به صورت مستقل به روز رسانی فصلی به جای تمام عیار در نسخه جدید. PES 2021 خواهد بود اولین بار حق رای دادن است بدون ورودی اصلی است که قطعا عجیب و غریب است.

این مسلما آن را در تیررس الکترونیکی هنر FIFA 21 بیشتر از حد معمول با بسیاری از بازیکنان به احتمال زیاد جریان توسط عدم وجود نسخه های آینده برای کنسول های نسل بعدی. متناوبا footie طرفداران ممکن است راضی شود با یک به روز رسانی فصلی با بازیکنان جدید مجوز و تمام مکانیک گیم پلی آنها در حال حاضر آشنا با. فقط زمان خواهد شد بگویید.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد PES 2021 از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, حالت, تیم, تاریخ انتشار و بیشتر.

مرتبط با: FIFA 21 vs PES 2021

PES 2021

PES 2021 – آنچه در آن است ؟

این نیست که خود را معمول Pro Evolution Soccer. در عوض PES 2021 در نظر گرفته شده است به عنوان یک به روز رسانی فصلی به عنوان قبلی حفظ همان مکانیک تصاویری و حالت های بازیکنان مرتبط با آن است. بنابراین صاحبان PES 2020 خواهد بود بسیار آشنا با بسیاری از آنچه در این به روز رسانی فصلی ارائه خواهد شد که تغییرات بزرگ در آینده مجوز بازیکنان و دیگر اضافات.

PES 2021 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

PES 2021 خواهد بود در آینده برای PS4, Xbox One و PC در تاریخ 15 سپتامبر سال 2020 است. متاسفانه نسخه های در حال توسعه برای PS5 و Xbox سری X اگر چه Konami گفته است که در حال کار بر روی بلند پروازانه چشم انداز جدید از حق رای دادن برای نسل بعدی دستگاه های که با استفاده از یک گیم پلی جدید از موتور های پیشرفته مکانیک و بیشتر.

با توجه به این که این تنها یک به روز رسانی فصلی و یورو 2020 مجوز ثابت کرد و نه underwhelming ما دوست دارم برای دیدن یک تخفیف های دیجیتال و یا راه مناسب برای ارتقاء برای صاحبان از سال گذشته ورود. در غیر این صورت درخواست قیمت است و نه شیب دار برای چیست و اساسا جلال به روز رسانی با تجدید تیم ها و پروانه.

PES 2021 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

شما می توانید ببینید PES 2021 در عمل زیر:

PES 2021 تیم و مجوز – چه کاری می تواند ما انتظار داریم در این سال ؟

Konami در حال هل دادن قایق وقتی که می آید به تیم ها و مجوز این سال یک بار دوباره کیسه امثال بارسلونا, منچستر یونایتد, منچستریونایتد, آرسنال و بایرن مونیخ. آن را هنوز هم وجود ندارد که نسبت به FIFA 21 ،

تمام تیم فوق را دریافت خواهد کرد ویژه 'Club نسخه از PES 2021 که شامل باشگاه منحصر به فرد-مطالب خاص مانند myClub جوخه های یاد لحظه ای سری بازیکن منحصر به فرد کیت مارک منوها و بیشتر.

در حالی که متاسفانه دیگر دارای قهرمان لیگ PES 2021 گاز گرفتن است با یک مجوز منحصر به فرد برای یوفا یورو 2020. با توجه به Covid-19 مسابقات خود قرار گرفت به طوری Konami است که پر کردن جای خالی با مجازی جایگزین که ویژگی های آفلاین یوفا یورو 2020 مسابقات حالت تمام 55 یوفا تیم های ملی و ورزشگاه ومبلی.

مرتبط: Watch Dogs لژیون پیش نمایش

PES 2021

PES 2021 گیم پلی و حالت – چه می کند این مطلب شامل?

کونامی به اجرا در تعدادی از آشنا حالت به PES 2021 مانند Master League MyClub و Matchday در کنار دیگر آنهایی که سنتی شما تشخیص از مطالب قبلی. با نسل بعدی نسخه آماده برای تعمیرات اساسی Pro Evolution Soccer با یک موتور جدید به احتمال زیاد خواهد شد انتظار تا پس از آن برای برخی واقعا نوآورانه جدید اضافه شده. متاسفانه هیچ چیزی جدید به گزارش در رابطه با مکانیک گیم پلی اگر شما بازی PES 2020, شما می توانید بررسی ما در اینجا.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن