این سونی سر و صدا لغو هدفون بانک شکستن نیست با 40% off

شما می توانید در حال حاضر خرید سونی WH-CH700N سر و صدا لغو over-ear headphones برای تنها £89.99. آمازون برکت ا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

شما می توانید در حال حاضر خرید سونی WH-CH700N سر و صدا لغو over-ear headphones برای تنها £89.99.

آمازون برکت است که ما و گوش ما با متناوب 40 درصد افت قیمت در سونی WH-CH700N نویز بی سیم هدفون. در حالی که مسلما آنها بوده است کمی ارزان تر در گذشته این است که هنوز هم یک قیمت استثنایی برای یک جفت از لغو سر و صدا مجهز به هدفون انداختن از خود RRP از 150 پوند برای تنها £89.99 – اولین اصلی کاهش قیمت در این سال است.

نمی توانیم یک جفت از سونی WH-100XM3s? ما شما را سرزنش نیست. کمتر از نیمی از قیمت هر چند سونی WH-CH700N در اینجا برای کسانی که بیشتر از بودجه هنوز بسته بندی برخی از سونی با امکانات عالی و تکنولوژی صوتی بی عیب و نقص.

از ویژگی های آن تیتر قطعا آن سر و صدا لغو توانایی های خود. قادر به غرق کردن سر و صدای محیط و تمرکز مستقیم به آنچه شما در حال گوش دادن به آن است که آیا یک آلبوم جدید قطره یا یک پادکست سونی با لغو سر و صدا از ویژگی های طراحی شده توسط AI – به درستی به نام هوش مصنوعی لغو سر و صدا – به منظور انطباق صوتی به جا به جایی که شما هستند و سطح نویز زمینه در تلاش برای نفوذ از طریق. این که آیا آن را در ترافیک و یا طیاره موتورهای سپس هدفون خود را وفق دهند به غرق کردن هر خارجی برای تلفن های موبایل.

هنوز هم بهتر, شما همچنین می توانید کنترل چگونه شما شنیدن موسیقی و پادکست ها با هدفون سونی اتصال برنامه به شما اجازه می دهد برای تغییر و تغییر کنترل بر روی گوشی های هوشمند خود را با توجه به هر آنچه که شما در حال گوش دادن به.

سونی WH-CH700N همچنین قابلیت اتصال از طریق مسنجر با NFC تک لمسی و همچنین به عنوان سریع شارژ. قادر به نگه دارید تا 35 ساعت از آب با آن قابل شارژ لیتیوم یون باتری, شما می توانید پلاگین در فقط ده دقیقه و تا یک ساعت از پخش هنگامی که شما در مورد به سر کردن درب و در حال اجرا پایین است.

از لحاظ صدا سونی WH-CH700N ارائه طیف گسترده ای از فرکانس مباهات 40mm گنبد رانندگان است که ارائه یک عمق پر از باس. مجهز به DSEE بیش از حد این هدفون می توانید بازگرداندن موسیقی دیجیتال و بهینه سازی آهنگ را با کیفیت عالی صدا.

از جمله انتخاب گوگل, دستیار, الکسا یا سیری خود را به عنوان دستیار صوتی بیش از حد این یکی از ویژگی های بسته بندی شده جفت هدفون بی سیم در حال حاضر به تنها £89.99 در این 40 درصد تخفیف ارائه کرده است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن