Oculus رفتن است رفتن به دور و در حال حاضر آن را همه چیز در مورد تلاش

آینده واقعیت مجازی ارزان نخواهد بود; که بسیار ما می دانیم از Facebook اعلام آن را قطع مقرون به صرفه Oculus رفت

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

آینده واقعیت مجازی ارزان نخواهد بود; که بسیار ما می دانیم از Facebook اعلام آن را قطع مقرون به صرفه Oculus رفتن هدست.

اگر یک پست وبلاگ در روز سه شنبه این شرکت می گوید مستقل £199 هدست است که بازنشسته شد در این سال پس از خدمت آن هدف به عنوان یک جامد مقدمه به all-in-one VR تجربه است.

Oculus می گوید آن است که فروش متوقف در برخی از نقطه در این سال و آن را تا حدی به لطف موفقیت Oculus تلاش هدست که تحویل قدرت و بالا پایان تجارب ارائه شده توسط Oculus Rift همراه با all-in-one راحتی بروید.

این شرکت نوشت: "ما به عنوان نگاه به آینده ما سپاسگزار برای Oculus رفتن جامعه به صورت هل دادن VR انقلاب رو به جلو است. منحصر به فرد در میان یک چشم انداز از افسار و رها کردن-در سیستم های Oculus رفتن پیشگام همه در یک دسته—یک نوع جدید از VR با آزادی بیشتر و انعطاف پذیری. و بود که در یک بازی-changer. Oculus رفتن باز VR برای بسیاری از مردم آن کمک کرد دوباره تعریف همهجانبه سرگرمی است."

مرتبط: بهترین هدست VR 2020

این شرکت می گوید: جامعه هنوز هم قادر خواهد بود به استفاده از هدست با حمایت و وصله های امنیتی وعده داده شده تا پایان سال 2022. متاسفانه این پایان راه برای ویژگی های جدید و برنامه های جدید ارسالی نمی تواند پذیرفته شده پس از تاریخ 4 دسامبر.

در حالی که این پایان راه برای Oculus رفتن بسیاری امیدوارم که آن را ثابت کند یک دروازه به پایان بالاتر VR تجربه برای آن دسته از کاربران است. Oculus تلاش و تحقیق ثابت شده است محبوب مستند ابزار با سهام بسیار سخت است در طول بیماری همه گیر. Oculus reckons این نشانه خوبی برای آینده خواستار تلاش کسب و کار پایدار.

بررسی ما از تلاش به دست آورده 4.5/5 ستاره, برنده ستایش برای wireless all-in-one تجربه و بهترین در کلاس VR کنترل کننده و همچنین به عنوان یک قدرتمند Snapdragon 835 پردازنده انجام بلند کردن اجسام سنگین.

ما منتقد نوشت: "Pick-up-and-play راحتی همراه با قیمت از همه-در-یک سیستم را Oculus تلاش بسیار بهترین هدست واقعیت مجازی شما می توانید خرید. اگر VR است که تا به حال رفتن به ضربه زدن به جریان اصلی این هدست به جلو و در توده ها."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن