Assassin's Creed Valhalla خواهد بود کوتاه تر و کوچکتر از اودیسه

علاقهمندان به بازی مثل گرفتن ارزش برای پول بازی های خود را. این می تواند در قالب زمان آن طول می کشد برای تکمیل

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

علاقهمندان به بازی مثل گرفتن ارزش برای پول بازی های خود را. این می تواند در قالب زمان آن طول می کشد برای تکمیل یک بازی چگونه replayable آن است و.... فقط به خاطر یک بازی 100 ساعت برای تکمیل نمی کند آن را بهتر است. وجود دارد مقدار زیادی از لباس های ساده و کوتاه بازی وجود دارد که بسیار قانع کننده تر است.

تبلیغات

این یکی از انتقادات برای Assassin's Creed ادیسه بود که خیلی حماسی تلاش برای Ubisoft اما برخی از گیمر ها احساس کردند که این محتوای اضافی نیست احساس معنی دار بود و کمی draggy. خبر خوب این است که یوبی سافت به آن شکایت شنیده و با آینده Valhalla عنوان یوبی سافت خواهد بود ساخت بازی کوتاه تر و کوچکتر است.

این است که با توجه به توییت توسط یوبی سافت خاورمیانه از ارتباطات ملک Teffaha که ارسال شده در توییتر که Valhalla آدرس برخی از نگرانی های اودیسه مانند طول کلی آن. که گفت: ما مطمئن نیستیم که چقدر کوچک تر و یا کوتاه تر Valhalla خواهد بود اما به عنوان IGN یادداشت های Ubisoft را قبلا دولت است که این بازی است که انتظار می رود به پوشش بسیار زیادی در منطقه وجود دارد هنوز هم یک بیت از یک حماسه به آن احساس (امیدوارم).

Assassin's Creed Valhalla اعلام شد هفته گذشته با یک بسیار چشمگیر تریلر سینمایی. بازی می کند و نه خاص تاریخ انتشار رتبهدهی نشده است, اما یوبی سافت است که با هدف به آن را در دسترس است در تعطیلات سال 2020 فصل است.

در زمینه بازی. جزئیات بیشتر در مورد Assassin's Creed و یوبی سافت. منبع: ign



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن