چگونه به تماشای Netflix در گوگل لانه Hub صفحه نمایش هوشمند

گوگل لانه Hub و لانه Hub حداکثر در حال حاضر دسترسی به Netflix, نرم افزار ساخت صفحه نمایش هوشمند محدوده حتی han

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

گوگل لانه Hub و لانه Hub حداکثر در حال حاضر دسترسی به Netflix, نرم افزار ساخت صفحه نمایش هوشمند محدوده حتی handier دستگاه برای آشپزخانه.

آنچه به نظر می رسد مانند یک آشکار برنامه برای یک دستگاه است که بسیاری از مردم استقرار در میان ظروف پخت و پز, Netflix در دسترس بوده است در لانه Hub تا به حال.

در حال حاضر پس از همگام سازی خود را Netflix بکشد حساب Google صفحه اصلی نرم افزار لانه Hub صاحبان قادر خواهد بود به درخواست های مورد علاقه خود را جریان محتوا از طریق گوگل دستیار و یا از طریق لمس در حالی که انجام شستشو ،

در یک پست وبلاگ در سه شنبه, گوگل توضیح می دهد: "اگر شما یک Netflix, اشتراک, به سادگی به حساب خود را در صفحه اصلی گوگل و یا نرم افزار دستیار و شما می توانید بازی بازی های Netflix, فیلم, تلویزیون را نشان می دهد و فیلم های مستند با استفاده از صدای خود را. می گویند "هی, گوگل, بازی, عجیب و غریب چشم" شروع به پخش بلافاصله و یا سعی کنید "هی گوگل باز Netflix" به حرکت از طریق انتخاب محتوا و شروع به تماشای با یک شیر آب ساده است.

مرتبط: بهترین خانه های هوشمند دستگاه های 2020

"دست کردن در حالی که شما در حال پخت و پز ؟ فقط مکث بازی و یا جست و خیز به جلو با یک روش ساده بپرسید. و یا اگر شما در حال تماشای هاب خود را حداکثر در حالی که شستن ظروف و یا ساخت شام حرکات سریع اجازه می دهد تا شما به راحتی مکث و یا رزومه کاری خود را به تصویری—فقط نگاه در دستگاه و بالا بردن دست خود را.

"یا اگر شما در حال تماشای هاب خود را حداکثر در حالی که شستن ظروف و یا ساخت شام حرکات سریع اجازه می دهد تا شما به راحتی مکث و یا رزومه کاری خود را به تصویری—فقط نگاه در دستگاه و بالا بردن دست خود را."

البته این ایده آل ترین صفحه نمایش برای تماشای Netflix بکشد نشان می دهد که شاید به همین دلیل جریان های غول پیکر شد بنا به گزارش تمایلی به تصویب این قابلیت اما آن را بهتر از تماشای یک قابلمه جوش.

لانه Hub محدوده قبلا ارائه شده, دسترسی به دیگر خدمات جریان و همچنین یوتیوب است که به خصوص مفید برای کسانی که به دنبال همراه با دستور العمل های. گوگل می گوید این ویژگی نورد "در سطح جهان در هر کجا که خدمات و لانه دستگاه در حال حاضر در دسترس است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن