اپل قصد دارد در نهایت خلاص شدن از شکاف بر روی آی فون

شکاف در طراحی گوشی های هوشمند بوده است به شدت موضوع مورد بحث که در آن وجود دارد که برخی از آنان نفرت طراحی در

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

شکاف در طراحی گوشی های هوشمند بوده است به شدت موضوع مورد بحث که در آن وجود دارد که برخی از آنان نفرت طراحی در حالی که دیگران به نظر نمی رسد بیش از حد زحمت. شرکت ها سعی کرده اند راه حل های مختلف از جمله با استفاده از سوراخ پانچ cutouts یا پنجره دوربین اما هیچ کدام از اینها لزوما ایده آل است.

تبلیغات

برای آیفون طرفداران که نفرت درجه یک, شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که با توجه به گزارش آشکارا از اپل به نظر می رسد که اپل در حال کار بر روی یک راه برای خلاص شدن از آن. آنها کشف کرده اند حق ثبت اختراع است که توصیف اپل قصد دارد برای پنهان کردن انواع سنسور در زیر صفحه نمایش این دستگاه است.

این به این معنی است که اپل دیگر ممکن است مجبور به ذخیره بخشی از دستگاه به خصوص خانه جلوی دوربین و حسگر. این امر در نهایت منجر به این شرکت فرار از شکاف خوب و همچنین به عنوان به طور بالقوه ساخت ناهنجاری از این دستگاه حتی نازک تر در حال حرکت به جلو (و یا حذف آنها را به طور کامل).

که می شود گفت, اپل نیست به تنهایی در تلاش برای خلاص شدن از شکاف اما آن را به عنوان آسان به عنوان یکی ممکن است فکر می کنم. برای مثال با قرار دادن دوربین در زیر صفحه نمایش به این معنی است که آن را به طور بالقوه می تواند تحت تاثیر قرار تصویر با کیفیت از دوربین است که بدیهی است که خوب نیست. یا نه اپل خواهد این رقم را قبل از شرکت های دیگر باقی مانده است دیده می شود و وجود دارد هیچ گفتن اگر این اختراع خاص را تبدیل به یک واقعیت است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آیفون و ثبت اختراع. منبع: patentlyapple



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن