Spotify تحسین حماسه 'تصمیم به 'نگاهی به ایستادگی' در برابر اپل

آن را قبل از آن گزارش شد که اپل حماسه فورتونیت از فروشگاه برنامه حذف شده بود. این به دلیل تصمیم اپیک برای تلا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399
آن را قبل از آن گزارش شد که اپل حماسه فورتونیت از فروشگاه برنامه حذف شده بود. این به دلیل تصمیم اپیک برای تلاش و دور کردن سیستم خرید داخل برنامه اپل بود که در آن اپیک مجبور به پرداخت ۳۰٪ کاهش به اپل بود. برای دور شدن از آن، اپیک یک سیستم پرداخت مستقیم را در داخل برنامه iOS معرفی کرد که مستقیماً به اپیک پرداخت می کرد.
تبلیغات

حماسه از آن زمان شکایت اپل بیش از آن ، و در حال حاضر به نظر می رسد مانند حماسه ممکن است یک متحد در Spotify پیدا کرده است. در بیانیه ای که به پیتر کافکا Recode شده است، Spotify اساسا اعلام کرد که آنها از تصمیم حماس در "اتخاذ یک ایستادگی" در برابر اپل ادعا شده "شیوه های ناعادلانه" حمایت می کنند.

به گزارش استاتیف، "ما تصمیم بازی های حماسی را به موضع گیری در برابر اپل و ریختن نور بیشتر در سوء استفاده اپل از موقعیت غالب آن تحسین. شیوه های ناعادلانه اپل رقبای محروم و مصرف کنندگان محروم را برای مدت زیادی طولانی است. خطر برای مصرف کنندگان و توسعه دهندگان برنامه های بزرگ و کوچک نمی تواند بالاتر باشد و اطمینان حاصل شود که پلت فرم iOS به طور رقابتی عمل می کند و نسبتا یک کار فوری با پیامدهای دور از دسترس است."

spotify تا به در گذشته ابراز نارضایتی خود را از فروشگاه App و برش که اپل از توسعه دهندگان برای خرید های داخل برنامه می گیرد، بنابراین واقعا به عنوان یک شگفتی که آنها با حماسه در این موضوع ایستاده آمده است. هنوز هم خیلی زود است که بگوییم چگونه همه این ها بازی خواهد کرد، اما در این حال اگر شما در حال حاضر Fortnite خود را در دستگاه iOS خود را، به نظر می رسد شما باید صبر کنید تا این آشفته حل و فصل قبل از شما قادر خواهید بود برای دانلود بازی.

در زمینه اپل >صوتی >تلفن همراه >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار, حماسه, iOS, حقوقی, موسیقی و Spotify. منبع: توییتر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب