چگونه است که PS5? اندازه تا کنسول جدید سونی

سونی در نهایت رونمایی از پلی استیشن 5, نشان دادن دقیقا همان چیزی است آن نسل بعدی کنسول را مانند نگاه در کنار ب

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

سونی در نهایت رونمایی از پلی استیشن 5, نشان دادن دقیقا همان چیزی است آن نسل بعدی کنسول را مانند نگاه در کنار برخی از بازی ها ما می توانیم انتظار از پلت فرم.

معلوم است که PS5 می تواند دلپذیری قطعه از سخت افزار به ظاهر به مراتب بزرگتر از سلف خود از نظر حجم و ابعاد. تعدادی از مقایسه شده اند و در حال ظهور آنلاین, بنابراین ما تصمیم به کاوش در علف های هرز و سعی کنید ما به بهترین شکل همه چیز.

بدیهی است که ما دیده نمی کنسول در گوشت برای خودمان اما طرفداران در حال حاضر شروع به تجزیه و تحلیل رسمی فیلم و حدس تحصیل در مورد چگونه آن را در مقایسه با PS3, PS4 و PS4 Pro. معلوم می شود یکی از بزرگترین و در عین حال که کاملا یک شوک است.

چگونه است که PS5?

سونی هنوز به انتشار رسمی اسناد و مدارک در مورد کنسول اندازه ما تصور آن را نمی کند, برنامه ریزی برای تا زمانی که آن را آماده بنابراین مردمی در سراسر اینترنت را در مقایسه با موقعیت دیسک و اسلات USB به همسایه کنسول برای به دست آوردن یک ایده خشن از چه کنسول در طرح بزرگ از چیزهایی.

کاربر ق GREBO7 قرار داده است با هم یک تصویر بسیار عالی که در مقایسه PS5 با PS3 PS3 اسلیم PS4, PS4 Pro و دو نسل از ایکس باکس مایکروسافت کنسول. آن را چک کنید برای خودتان زیر:

طرفداران بیش در ResetEra نیز آغاز کرده است ساخت برآورد اطراف کنسول ابعاد واقعی و مقایسه آن را به ایکس باکس سری X PS4 و سیستم عامل های دیگر. برآورد ادعا PS5 می ایستد در حدود 15 اینچ قد بلند و نه از جمله آن ایستاده است که کاملا یک افزایش در مقایسه با 11.85 اینچ از مایکروسافت کنسول جدید.

این کنسول خواهد شد بدیهی است بیشتر قابل کنترل می روی اما شما باید یک زمان سخت تر و اتصالات آن را به مرکز سرگرمی های خود را از هر کنسول قبل از آن اگر چه نسخه دیجیتال را حداقل حذف برآمدگی کوچک به دلیل عدم وجود یک دیسک درایو.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

سونی گفته است که کنسول های بزرگتر اجازه می دهد تا برای بهتر جریان هوا. PS4 و PS4 Pro می توانید تبدیل به فوق العاده با صدای بلند تحت بارهای سنگین تا شاید این افزایش رد پای قیمت های کوچک به پرداخت. ما پیدا کردن زمانی که PS5 راه اندازی در سراسر جهان بعد از این سال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن