آمازون به روز رسانی آن بودجه Fire HD 8 خط با سریع تر به همراه مدل و USB-C

آمازون راه اندازی کرده است یک سری جدید تبلت های خود را با هدف خانواده بازار – اینجا همه مشخصات به طوری که شما

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

آمازون راه اندازی کرده است یک سری جدید تبلت های خود را با هدف خانواده بازار – اینجا همه مشخصات به طوری که شما می توانید انتخاب کنید که یکی از شما مناسب بهترین.

جدید راه اندازی همه اعضای 8 اینچ محدوده آتش و به شرح زیر است:

"جدید Fire HD 8 قرص در ارائه ویژگی های است که هر کس در خانواده می خواهد – مطالب بیشتر در ذخیره سازی عمر باتری طولانی تر در یک قیمت است که فوق العاده مقرون به صرفه" گفت: Eric Saarnio, معاون رئیس جمهور, آمازون, دستگاه های اتحادیه اروپا.

مرتبط: بهترین قرص

برای اولین بار از این دستگاه 8-inch با صفحه نمایش 1280 x 800 resolution. در آن اجرا می شود 2.0 GHz quad-core processor که 30 درصد سریع تر از سلف همراه با 2GB RAM, و ذخیره سازی گزینه برای 32GB یا 64GB حافظه داخلی با پشتیبانی از 1TB از طریق میکرو SD کارت نیز وجود دارد رایگان ابر ذخیره سازی نامحدود برای آمازون, مطالب و عکس های گرفته شده با دستگاه های. باتری نیز بهبود یافته برای استقامت تا 12 ساعت در مخلوط استفاده از جمله تماشای فیلم و مرور وب و گوش دادن به موسیقی آن را نیز شارژ در 5 ساعت از طریق USB-C به جای میکرو USB.

آتش HD 8 به علاوه هزینه £20 بیشتر, اما ارائه می دهد 3GB رم, و بیشتر شارژ انعطاف پذیری: هر دو شارژ بی سیم و 9W سریع تر شارژ ممکن است با این دستگاه. مشتریان که انتخاب کردن برای این دستگاه همچنین قادر خواهد بود برای دسترسی به کیندل نامحدود عضویت رایگان به مدت سه ماه.

مرتبط: بهترین تبلت برای بچه ها

بچه ها نسخه مادی متفاوت از استاندارد Fire HD 8 قرص. اما, آن را همراه با یک سال از آمازون آتش برای کودکان و نوجوانان برای دسترسی به reams اعم از کودک پسند محتوا مانند کتاب های صوتی, فیلم و بازی – علاوه بر آن قوی صورت و دو سال گارانتی فقط در مورد آن می شود برخی از رفتار خشن از جوانان است.

تمام قرص جدید در دسترس برای قبل از سفارش امروز مستقیم از آمازون و شروع خواهد شد حمل و نقل در ژوئن 3.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن