AirPods 3: تمام اطلاعات شما نیاز به در اپل بعدی واقعی بی سیم از earbuds

افسانه نسل بعدی اپل Airpods 3 در حال حاضر یکی از 2020 داغ tech موارد و برای یک دلیل خوب. آنها به شدت مورد شایع

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

افسانه نسل بعدی اپل Airpods 3 در حال حاضر یکی از 2020 داغ tech موارد و برای یک دلیل خوب.

آنها به شدت مورد شایعه را دنبال کنید تا به اپل زمان AirPods 2019 درست-بی سیم از earbuds. این به این معنی آنها را پشت بیشتر حق بیمه AirPods Pro 2 که همچنین شایعه در آثار و ارزان ترین گزینه برای صاحبان آیفون در بازار برای اپل-مارک بی سیم از earbuds زمانی که آنها در نهایت راه اندازی.

این AirPods 3 در حال حاضر نشده است تایید شده توسط اپل اما اگر سیل شایعات هر چیزی به رفتن و سپس آنها را آزاد کند. هیچ گرفتن در اطراف این واقعیت است که اپل AirPods 2019 شد کمی ناامید کننده است. با وجود اینکه کاملا خوب earbuds آنها ارائه شده متوسط پیشرفت در نسل قبلی و بهینه سازی به جای دوباره تصور اولیه AirPods طراحی. این است که چرا AirPods Pro به سرقت برده همه نور افکن سال گذشته است.

با توجه به صنعت rumblings در AirPods 3 در حال رفتن به یک مقدار بزرگتر به روز رسانی است که اضافه کردن ویژگی های جدید تر از شما می توانید یک چوب در لرزش به جوانه. این خدمات عبارتند از چیزهای اساسی مانند عمر باتری بهبود یافته و ANC (active noise cancellation) به طور کامل نوآوری های جدید مانند بهداشت ردیابی خدمات.

هر چند ما در حال گرفتن دومی با کمی نمک با توجه به این شایعه را Digitimes منبع اگر حتی کسری از نشت واقعی هستند و سپس AirPods 3 می تواند یکی از این سال جدید بهترین واقعی بی سیم از earbuds.

اما مثل همیشه ما نشان می دهد مصرف هر گونه و همه شایعات در مورد AirPods با خرج کردن از نمک به عنوان هر صنعت خودی و سریال-leaker می توان اعتماد کرد.

در اینجا به مطمئن شوید که شما دریافت نمی گرفتار ما در ایجاد این راهنمای صفحه. در آن شما پیدا کردن کامل شکست تمام نیمه معتبر نشت دیده ایم در مورد AirPods 3 از جمله قیمت و تاریخ انتشار و افسانه مجموعه ای از ویژگی های.

اگر شما کنجکاو در مورد اپل به شدت مورد شایعه بیشتر حق بیمه AirPods Pro 2, ما همچنین کردم شما پوشیده شده است. پرش به بیش از ما AirPods 2 قهرمان صفحه برای تفکیک از آنچه ما می دانیم در مورد اپل افسانه نسل بعدی پرچمدار بی سیم از earbuds.

مرتبط: آنچه ما در مورد اپل AirPod Pro 2

هنگامی که AirPods 3 منتشر خواهد شد?

یک صدای جیر جیر از یوتیوب جان Prosser نشان داد آنها با توجه به توان نشان داده شده در (در حال حاضر لغو شده) مارس رویداد. او هنوز هم ادعا می کند که AirPods 3 انتظار می رود imminently.

بسیار قابل اعتماد Ming-Chi Kuo ریخته آب سرد در این مفهوم است. گزارش خود گفته است که یک AirPods 3 را به تولید در نیمه اول سال 2021.

اما جان Prosser ظهور دوباره با یکی دیگر از صدای جیر جیر در اوایل ممکن است. دوباره او تصریح کرد که اپل یک نسخه از AirPods آماده برای رفتن اما نمی دانید کدام نسخه از AirPod آن است که تنها با اسم رمز. که سمت چپ ما با امکان جدید AirPod راه اندازی در کنار یک new iMac Pro به زودی و یا یک تاریخ انتشار است ،

هر دو Prosser و Kuo شده اند قابل اعتماد, بنابراین می تواند آنها را با مراجعه به دو نسخه متفاوت? ما باید منتظر بمانیم و ببینیم اما نسخه جدید اعلام شده است در رویداد WWDC در ماه ژوئن ما نمی خواهد که به صبر طولانی.

مرتبط: بهترین هدفون بی سیم

چقدر AirPods 3 هزینه ؟

از آنجایی که آنها نمی رسما وجود داشته باشد ما نمی دانیم که قیمت AirPods 3. این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم حدس تحصیل.

با توجه به 2-gen AirPods (بی سیم مورد) بودند £199/199 دلار به AirPods 3 می تواند هزینه مشابه 2nd gen AirPods انداختن در قیمت می باشد.

بسیار وجود دارد اتاق را برای یک قیمت بالاتر با AirPods Pro در 249 پوند بنابراین سلتنج بین ارزان تر AirPods و گران ترین AirPod گزینه را یک درجه از حس.

مرتبط: بهترین هدفون معاملات

AirPods 3 طراحی

این AirPods' طراحی ثابت شده است محبوب با وجود محدودیت های آن است. به گفته Ming-Chi Kuo که AirPods 3' طراحی شده است به احتمال زیاد به همان باقی می ماند با بزرگترین تغییرات داخلی اتفاق می افتد.

چه کسانی که تغییرات داخلی خواهد بود, Ming-Chi Kuo نه حدس و گمان. ما می توانیم این را چند حدس تحصیل. عمر باتری است که در سمت چپ توسط دیگر درست بی سیم جفت بنابراین بهبود در اینجا مفید خواهد بود. شاید نسخه جدید H1 تراشه در حال توسعه و حتی stickier اتصال بی سیم.

گزینه های رنگ? ما داد بزنم در مورد این قبل از, اما این امر می تواند خوب به تنوع رنگ. آن را تعجب آور ما را دیده اند که از اپل در عین حال با توجه به سابقه dabbling در مختلف پس از اتمام.

مرتبط با: AirPods Studio − همه چیز ما در مورد این شایعه بیش از گوش

AirPods 3 ویژگی های

ما می توانیم تیک شارژ بی سیم مورد لیست آن را به عنوان آمد و با 2-gen AirPods. چه چیز دیگری است که در جدول ؟

می تواند ما دیدن بیومتریک سنجش لا دیده بان اپل 4? اپل به سمت خدمات و این شایعه داخلی ترفند برای طراحی می توانید ببینید فشار در این جهت. اما این حدس و گمان در بخشی از ما.

شده اند وجود دارد شایعات که اپل به دنبال یکپارچه سازی یک بلندگو اتصال به آینده AirPods' شارژ موارد است. وجود دارد یک ثبت اختراع از سال 2017, جزئیات شارژ مورد به صورت بی سیم با دستگاه های گوش دادن مانند "یک جفت بی سیم از earbuds". این پیکربندی به "انتقال رسانه ها به غیر بی سیم خروجی دستگاه متصل به این مورد است."

از تصویر گنجانده شده در کنار ثبت اختراع (در زیر) آن را به نظر می رسد مانند یک باز گشت برای speaker dock با AirPod سلتنج در بالا.

اپل حق ثبت اختراع تصویر به عنوان زمینه با USPTO

در این مورد مفصل در ثبت اختراع می تواند اجازه می دهد به موسیقی به صورت بی سیم به AirPods با استفاده از H1 تراشه و سپس انتقال به بلندگو.

در حالی که اپل در حال حاضر دارای پخش, داشتن شارژ مورد رو تا به سخنرانان ارائه می دهد عملکرد بهتر به خصوص در خانه و یا شاید حتی در خارج در پارک.

در حال حاضر این فقط یک ثبت اختراع نشان می دهد منطقه ای اپل در حال کاوش و نه چیزی از آن را متعهد به اما آن را در خدمت یک جالب مسیر که در آن آینده AirPods مانند AirPods 3 می تواند بروید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن