سامسونگ پول است که این شرکت در پاسخ به اپل کارت

در اوایل این ماه سامسونگ نشان داد که آنها در حال برنامه ریزی در راه اندازی خود را دبیت کارت. در حال حاضر آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399
در اوایل این ماه سامسونگ نشان داد که آنها در حال برنامه ریزی در راه اندازی خود را دبیت کارت. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این شرکت انجام داده است که فقط به عنوان سامسونگ گرفته پیچد کردن آنچه که آنها خواستار "سامسونگ پول توسط SoFi". برای کسانی که ناآشنا SoFi است fintech شرکت که سامسونگ انتخاب کرده است به همکاری با آن دبیت کارت.
تبلیغات

بر خلاف اپل که بر روی کارت خود اعمال مانند یک کارت اعتباری واقعی, سامسونگ پول یک کارت اعتباری است. این به این معنی است که چقدر شما می توانید صرف تقریبا محدود به چقدر شما را در حساب بانکی خود را, بنابراین شما نمی قادر خواهد بود به صرف بیش از آنچه شما در حساب خود موجودی است که فرض کنید ما یک چیز خوب به عنوان آن را قرار داده نمی شود و شما به بدهی.

از آن خواهد شد به اشتراک گذاری صفات شبیه به اپل کارت که کارت خود را خالی می کند و نمایش کارت شماره, تاریخ انقضا و یا CVV در نتیجه حفاظت از کاربران از تقلب یا سرقت هویت. سامسونگ همچنین اشاره می کند که سامسونگ پول کارت FDIC بیمه تا 1.5 میلیون دلار.

با توجه به Sang Ahn, معاون رئیس جمهور و جنرال موتورز از سامسونگ پرداخت و آمریکای شمالی و خدمات کسب و کار سامسونگ الکترونیک "سامسونگ هدف این است که به زندگی روزمره بهتر است با قرار دادن ابزار قدرتمند در دست کهکشان کاربران است. در حال حاضر کاربران می توانند دسترسی به تلفن همراه برای اولین بار خدمات مالی و کسب و منحصر به فرد سامسونگ مزایای. ما هیجان زده برای کمک به کاربران در رسیدن به رویاهای مالی خود اجازه می دهد آنها را برای صرف جویی در هزینه و رشد پول خود را و دسترسی به آن به راحتی و ایمن."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن