این ممکن است کمی زود است اما ادعا آیفون 13 جزئیات دوربین به بیرون درز

آیفون 12 هنوز به طور رسمی اعلام کرد. در واقع آن حتی ممکن است با تاخیر به نوامبر, اما به لطف یک توییت @choco_bi

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

آیفون 12 هنوز به طور رسمی اعلام کرد. در واقع آن حتی ممکن است با تاخیر به نوامبر, اما به لطف یک توییت @choco_bit آنها به اشتراک گذاشته اند برخی از اطلاعات در مورد اپل 2021 اپل, آیفون 13. برای مشخص تر آنها به اشتراک گذاشته اند جزئیات بیشتر در مورد آیفون 13 دوربین.

تبلیغات

با توجه به توییت اپل در واقع می تواند راه اندازی یک آیفون در سال 2021 با چهار ماژول دوربین در پشت. دوربین اصلی این است که شایعه به ورزش 64MP سنسور با 6x زوم دیجیتال دوربین دیگر با 40MP سنسور با 3-زوم اپتیکال 5x یک 64MP لنز آنامورفیک (به طور معمول استفاده می شود برای فیلمسازی) و 40MP فوق العاده گسترده ای دوربین. توییت همچنین ادعا می کند که تلفن را با یک LiDAR 4.0 سنسور.

ما شنیده می شود شایعه است که اپل می تواند با معرفی یک سنسور LiDAR در این سال اپل. سنسور ساخته شده اولین آن در اپل iPad Pro refresh از اوایل سال جاری و به منظور کمک به افزایش تلفن واقعیت افزوده با قابلیت ارائه بهتر محیط زیست سنجش برای ارزیابی آنچه در جریان است در منطقه ای که کاربر در.

نیازی به گفتن نیست که این بسیار بسیار زود شایعه تا آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما آن را یک کشش به فکر می کنم که اپل 2021 اپل خواهد آمد با بهبود اپتیک همان چیزی است که اپل انجام شده است با هر انتشار. در واقع برخی دیگر از آی فون 13 مربوط شایعات حتی پیشنهاد کرد که این گوشی می تواند به طور کامل portless.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن