را آی فون 12 دیدن سیب در نهایت جدی در مورد سریع شارژ ؟

علاقه مندان به اندیشه صف خواهد شد تا به شما بگویم که آی فون اپل محدوده نشدم پشت بهترین گوگل طراحی دستگاه های ب

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

علاقه مندان به اندیشه صف خواهد شد تا به شما بگویم که آی فون اپل محدوده نشدم پشت بهترین گوگل طراحی دستگاه های بی حد و حصر در راه است. بسیاری از آن ذهنی است, البته, اما وجود دارد یک منطقه از برتری قابل انکار: شارژ سریع یا فقدان آن در دستگاه های آیفون.

اگر چه استاندارد آی فون 11 پشتیبانی 18 وات شارژر با یک USB-C به کابل رعد و برق است که می تواند 50 درصد شارژ در نیم ساعت, شما به خرید است که به طور جداگانه برای 30 نشخوار.

این شرکت هنوز هم کشتی های آی فون 11 با آهسته باسن, 5 وات شارژر که در جعبه برای سال در واقع از اولین آیفون در سال 2007.

نرم افزار و نرم افزار Max دریافت 18 وات شارژر سریع در جعبه, اما هنوز هم مسیرهای پیاده روی دستگاه اندیشه سازان مانند وان پلاس و آن 30W پیچ و تاب شارژ tech.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

جدید شایعات نشان می دهد که اپل در بردن بازی خود را با حمل و نقل جدید 20W شارژر با برخی از آی فون 12 مدل انتظار می رود بعد از این سال است.

توییتر leaker آقای سفید (از طریق MacRumors) تصاویر ارسال شده از یک ادعا 20W اپل مارک USB-C قدرت تحویل آداپتور. در حالی که تنها یک افزایش متوسطی برای این مدل نرم افزار, آن را قطعا یک گام در مسیر درست اگر نشت ثابت می شود دقیق است.

اما اپل واقعا می تواند درآمد خوبی را از کاربران با فرار از کهن که 5W شارژر در دسترس نباشد و به تمام کاربران آیفون 12 نفع سریعترین سرعت شارژ بدون نیاز به پوسته های اضافی.

آیا نشت قابل اعتماد است یا نه باقی مانده است دیده می شود. تصویر بالا نگاه می کند به اندازه کافی واقعی و leaker کند که مناسب و معقول سابقه.

سریع تر سیمی شارژ ممکن است در حال حاضر تنها تعجب اپل در فروشگاه برای کاربران هنگامی که آی فون 12 می رسد این پاییز. شایعات فراوان هستند که اپل پیدا کرده است راه را برای آوردن آن AirPower شارژ بی سیم راه حل برای به ثمر رسیدن بیش از یک سال پس از چالش های فنی این شرکت را مجبور به انصراف از این پروژه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب