اپل دیده بان سقوط تشخیص تماس 911 به صورت ناخودآگاه انسان

یکی از ویژگی های اپل معرفی شده برای سازمان دیده بان اپل چند سال پیش از سقوط تشخیص است. این متکی بر سنسور ساخته

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399
یکی از ویژگی های اپل معرفی شده برای سازمان دیده بان اپل چند سال پیش از سقوط تشخیص است. این متکی بر سنسور ساخته شده را به پوشیدنی است که در آن زمانی که آن را تشخیص دهد که کاربر کاهش یافته است آن را بی درنگ آنها را به پاسخ. اگر آنها نمی, پاسخ به موقع آن را فرض که کاربر ناخودآگاه و یا بی توجه و برای کمک از طرف آنها.
تبلیغات

در گذشته ما را دیده اند که چگونه این قابلیت بالقوه را نجات داد و زندگی برای برخی از کاربران آن و در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را ممکن است انجام داده اند آن را دوباره با توجه به گزارش 911 خدمات نامیده می شدند به حومه در شهر فینیکس, آریزونا است که در آن یک کامپیوتر تولید شده صدای ساخته شده 911 تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهد که کسی تا به حال کاهش یافته است و پاسخ نمی دهد.

زمانی که EMTs اعزام شدند به محل آنها کشف کردند که یک مرد بود که ناخودآگاه زبان به KTAR, اعزام استاد راهنما آدریانا Cacciola نقل است گفت: "او هرگز قادر به ارائه خدمات ما در محل خود و یا هر گونه اطلاعات در مورد آنچه که قرار بود. او حتی آگاه باشید که هر گونه کمک به آینده بود تا زمانی که ما در حال حاضر وجود دارد."

در حال حاضر اپل دیده بان سقوط تشخیص است را فعال کنید به طور پیش فرض برای کاربران که در حال 65 سال و بالاتر. اما برای کسانی که می خواهم برای فعال کردن این ویژگی به هر حال فقط به در سمت امن است, آیا اتمام راهنمای ما در مورد چگونه به نوبه خود در پاییز تشخیص برای سازمان دیده بان اپل.

در زمینه اپل >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره ساعت اپل, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن