Ubisoft نمی خواهد افزایش قیمت PS5 و Xbox سری X بازی در حال حاضر

Ubisioft بازی های توسعه دهنده در پشت کنسول بزرگ-hitters مانند Assassin's Creed و Watch Dogs اعلام کرد که آن را

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

Ubisioft بازی های توسعه دهنده در پشت کنسول بزرگ-hitters مانند Assassin's Creed و Watch Dogs اعلام کرد که آن را نمی توان بردن قیمت next-gen بازی برای PS5 و Xbox One.

استودیو نشان داد Watch Dogs: لژیون و Assassin's Creed Valhalla خواهد همان هزینه $59.99 به عنوان عناوین AAA در نسل فعلی بازی ها.

در آخرین درآمد تماس شرکت نمی حکومت آینده افزایش قیمت گفت: آن را با تمرکز در این سال منتشر شده در حال حاضر. کلمه می آید فرم Jason Schreier, یک بازی ویدیویی خبرنگار بلومبرگ:

این خبر خوبی برای علاقهمندان به بازی از ترس افزایش قیمت در سراسر هیئت مدیره, اما یکی به تعجب که آیا آن را پایدار و داده های در حال هزینه بیشتر را از همیشه.

دو تعاملی سازندگان NBA 2K21 در حال حاضر تایید کرد که آینده بازی هزینه خواهد شد $69.99/£54.99 است که 10 $/£5 افزایش فعلی قیمت گذاری شده است. که منجر به برخی از بهت و حیرت در میان علاقهمندان به بازی که در حال حاضر رو به یک مبلغ سرمایه گذاری سنگین برای گرفتن دست خود را بر روی جدید کنسول ها.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

بسیاری از فکر این خواهد بود که استاندارد حرکت رو به جلو و آن را هنوز هم ممکن است خارج از Ubisoft حباب. این یک مفهوم است که با حمایت Phil Spencer رئیس ایکس باکس که ذکر شده انتخاب علاقهمندان به بازی در حال حاضر برای به دست آوردن بازی در یک آرایه بزرگ از نقاط قیمت.

او گفت: "به عنوان یک صنعت ما می توانید قیمت هر چیز ما می خواهیم به قیمت آنها و مشتری تصمیم می گیرید چه قیمت مناسب برای آنها است.

"من نه منفی بر مردم تعیین قیمت جدید نقطه بازی, زیرا من می دانم که همه رفتن به درایو خود تصمیمات خود را بر اساس نیازهای کسب و کار. اما علاقهمندان به بازی را انتخاب بیشتر امروز از آنها تا کنون. در پایان من می دانم که مشتری در کنترل قیمت است که آنها پرداخت و من اعتماد است که سیستم."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن