Netflix Wants To Play Roulette With Viewers With A New 'Shuffle Play' Feature

در نت فلیکس یک تن نمایش وجود دارد و ما مطمئن یم که گاهی اوقات می تواند احساس قریب به اتفاق داشته باشد که چه چی

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

در نت فلیکس یک تن نمایش وجود دارد و ما مطمئن یم که گاهی اوقات می تواند احساس قریب به اتفاق داشته باشد که چه چیزی نشان می دهد که می خواهید تماشا کنید. به نظر می رسد که نت فلیکس می خواهد به آن کمک کند زیرا طبق یک توییت توسط ترنر لویسون، کشف شده است که این شرکت در حال آزمایش کردن یک ویژگی جدید است.

تبلیغات

این در قالب یک دکمه به نام "بازی شافل" می آید، که ما تصور می کنیم احتمالا بسیار آشکار است آنچه در آن انجام می دهد. این به کاربران اجازه خواهد داد که برای دریافت Netflix به بازی برنامه های تلویزیونی تصادفی و یا فیلم است که آن را فکر می کند که شما می خواهم، بنابراین اگر شما اجرا از چیزهایی به تماشای، این می تواند یک ویژگی سرگرم کننده است که کمک خواهد کرد که شما را کشف جدید نشان می دهد که شما ممکن است در غیر این صورت از دست رفته.

برخی از آنها تصمیم پشت ویژگی سوال از نت فلیکس است در تقاضا جریان خدمات است ، اما مانند ما گفت ، می تواند در کشف محتوای جدید مفید باشد. همچنین به نت فلیکس کمک خواهد کرد مشترکین اطراف را که ممکن است در غیر این صورت کمی از آنچه که سرویس در حال حاضر ارائه کرده است خسته شده اند، نگهداری کنند.

ما دیده ام که چگونه جریان خدمات مانند Spotify ویژگی های مشابه که در آن آنها می توانند لیست پخش آهنگ است که آن را بر اساس خلق و خوی یا نوع تولید. من شخصا آهنگ ها و هنرمندان ی را که لذت می برم کشف کرده ام و به تنهايي کشف نمی کردم، بنابراین در حالی که ممکن است کمی از ویژگی های تصادفی به نظر بیاید، می تواند ارزش چک کردن داشته باشد. ویژگی در حال حاضر یک تست است تا همه کاربران ممکن است آن را مشاهده کنند.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد سرگرمی، فیلم و نت فلیکس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن