اپل آن را آسان تر به پورت برنامههای افزودنی Chrome به صفری

اگر شما کسی است که خریداری شده به اپل اکوسیستم شما می دانید که چگونه آسان اپل باعث می شود آن را به همگام سازی

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

اگر شما کسی است که خریداری شده به اپل اکوسیستم شما می دانید که چگونه آسان اپل باعث می شود آن را به همگام سازی در سراسر دستگاه های خود را. این است یک چیز بد نیست, صرفه جویی برای صفری است که در آن از نظر تعداد پسوند های موجود برای آن به سادگی نیست کاملا در همان سطح در مقایسه با امثال Google Chrome.

تبلیغات

اما خبر خوب این است که در حال حرکت به جلو, سافاری کاربران باید قادر به نگاه به جلو به پسوند. دلیل این است که در WWDC سال 2020 اپل اعلام کرد یک ابزار جدید است که در آن از آن خواهد آن را آسان تر برای توسعه دهندگان خود را به کروم و فایرفاکس و یا لبه پسوند به سافاری بدون لزوما نیاز به یادگیری به کد در اپل زبان مانند Objective-C و یا سریع.

این را می توان با قرار دادن پسوند از طریق اپل ابزار تبدیل که در آن آن را چک کنید برای دیدن اگر آن را به درستی کار خواهد کرد و پس از آن توسعه دهندگان می توانند سپس بسته بندی آن در یک پروژه Xcode متعلق و ارائه آن به فروشگاه App برای تصویب (فروشگاه App نیز خواهد بود که در آن کاربران می توانند پیدا کردن افزونه های سافاری).

تا آنجا که به کاربران نهایی نگران هستند و اپل نیز از آن ساخته شده به طوری که آنها می توانید انتخاب کنید که چگونه برخی از برنامه های افزودنی را اجرا کنید. برای مثال اگر فرمت شما به ندرت استفاده کنید و یا فقط نیاز به استفاده از آن چند بار اپل را به کاربران این گزینه فعال کردن یک افزونه تنها برای یک روز به طوری که در آینده حتی اگر شما لازم نیست آن را حذف از مرورگر Safari را اجرا کنید.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره کروم گوگل و سافاری. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن