با شدت بهم زدن غوطه دادن: NBA 2K20 در حال حاضر فقط £2.49 در نینتندو سوئیچ

بازیگران چشمان خود را بیش از این با شدت بهم زدن غوطه دادن یک معامله – NBA 2K20 فقط £2.49 در نینتندو تغییر در ح

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

بازیگران چشمان خود را بیش از این با شدت بهم زدن غوطه دادن یک معامله – NBA 2K20 فقط £2.49 در نینتندو تغییر در حال حاضر. که قیمت شگفت انگیز برای 2K را well-loved ورزشی sim اما عجله وجود دارد تنها چند روز باقی مانده تا انقضای قرارداد.

NBA 2K20 است در ویژوال لهستانی با چشمگیر بازیکن جدید انیمیشن ها و دادگاه ها که نگاه واقع بینانه تر از همیشه. وجود دارد به خوبی نوشته شده و داستان حالت های ادریس البا به عنوان به خوبی به عنوان بازی های آنلاین و انواع حالت های بازی های دیگر.

معامله در دسترس است از طریق Nintendo eShop تا مارس 27th, بنابراین اگر شما می خواهید به کیسه مقرون به صرفه از آن زمان به دادگاه.

در حالی که بازی زیبا به نظر می رسد آن کامل نیست. چند سری کوچک و اندک مسائل باقی بماند – به عنوان است که اغلب راه طولانی در حال اجرا سالانه ورزشی سری (سرفه و ما به دنبال در شما فیفا). هوش مصنوعی بازیکنان گاهی اوقات دریبل کردن دادگاه بدون هیچ دلیل واقعی و هوش مصنوعی را به دو علامت هر بازیکن است که به ثمر رساند چند امتیاز پی در پی بدون در نظر گرفتن جایی که آنها در دادگاه است.

متاسفانه این بازی نیز غرق با میکرو معاملات و 2K ممکن است امیدوار است که این همه زمان قیمت پایین ممکن است فریب بازیکنان جدید خواهد شد که پس از آن را بیش از خود را سخت به دست آورده پول نقد از طریق خرید در بازی. نگران نباشید اگر شما فقط می خواهید را انتخاب کنید تا این معامله و صرف بیش از £2.49 سپس شما خوشحال خواهید بود به می دانم که پایه بازی است که هنوز هم بسیار سرگرم کننده و اضافی اضافی مورد نیاز نیست برای لذت بردن از آن را به کامل (هر چند شما ممکن است مجبور به عمل خرد کردن یا اسیاب فقط کمی).

بسکتبال یک موضوع داغ در حال حاضر با تشکر از Netflix بکشد سری آمار, آخرین رقص به تصویر می کشد که 1997/98 NBA فصل است. با مایکل جردن در جلو و مرکز مستند شده است و تا کنون به لطف تصویر از تنش بین اردن و شیکاگو بولز صاحبان حق رای. این یک ترکیب بزرگ ورزشی درام و خارج از دادگاه است. اگر آن را اسیر تخیل خود NBA 2K20 خوبی می تواند (و ارزان) راه به کانال جدید پیدا خود شور و شوق برای بازی بسکتبال.

با وجود این بازی را یک یا دو معایب این یک فرصت فوق العاده را انتخاب کنید تا جلا عنوان ورزشی برای کمتر است. اگر شما می خواهید برخی از ورزشی خوبی در خود نینتندو تغییر نگاه نکنید.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن