نگاه کردن وان پلاس 8 پکو F2 Pro می تواند گل سرسبد جدید قاتل

جانشین بسیار دارای امتیاز Pocophone F1 است که در اینجا و آن را برای اولین بار راه اندازی از Xiaomi زیر با نام

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

جانشین بسیار دارای امتیاز Pocophone F1 است که در اینجا و آن را برای اولین بار راه اندازی از Xiaomi زیر با نام تجاری پس از آن بود چرخید به یک شرکت جدید به نام کم.

این پکو F2 Pro یک گل سرسبد گوشی با 6.67-inch AMOLED صفحه نمایش ارائه می دهد که یک موتوری pop-up دوربین عکاسی از خود به جای اهمیت قرار دارد در داخل یک شکاف یا پانچ-سوراخ.

صفحه نمایش با وضوح 2400 x 1080 در حالی که 500 nits روشنایی را می توان یافت تا 800-nits به لطف یک حالت خاص. نیز وجود دارد پشتیبانی از HDR10+ تصاویر, اما هیچ 120 هرتز سرعت رفرش دیدیم که در وان پلاس 8 Pro. گوریل شیشه ای 5 کت صفحه نمایش آن نیز بنادر ساخته شده در حسگر اثر انگشت.

مرتبط با: OnePlus 8 Pro نقد و بررسی

F2 Pro خواهد بود طراحی شده توسط گل سرسبد Snapdragon 865 پردازنده همراه با 6GB یا 8GB RAM. نیز وجود دارد یک انتخاب 128GB یا 256 GB از ذخیره سازی و LiquidCool 2.0 تکنولوژی که شما نگه داشتن چیزهای در حال اجرا در یک کنترل درجه حرارت. پکو بسیار پمپ مورد تعیین معیار نمرات به عنوان شما می توانید از سایت زیر دانلود کنید.

و همچنین به عنوان که pop-up selfie cam ارائه می دهد که 20 مگاپیکسل هنوز هم عکس و 120pfs slo-mo video, نیز وجود دارد یک منظمی چیده شده چهار دوربین است. این عنوان توسط یک 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 سنسور با f/1.89 فاصله کانونی است. همچنین می تواند فیلم برداری در 8K (24fps) و یا ویدیو 4K در 60fps. ثانویه کم شامل 13 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده ای دوربین 5 مگاپیکسلی با ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی با سنسور عمق.

آن را به شما می رسند با اندروید 10 بیرون از جعبه در کنار رابط کاربری MIUI Xiaomi با استفاده از خود گوشی. در واقع طراحی خود آینه Xiaomi Redmi K30 Pro.

تلفن خواهد شد و هزینه فوق العاده مقرون به صرفه 499 یورو (حدود £440) که باعث می شود آن را بسیار عالی رقیب برای گوشی مانند وان پلاس 8 ارائه عملکرد و اجرای بازی spec sheet. آن را به زودی در دسترس خواهد بود برای خرید در آمازون در نئون آبی, برق, بنفش, سایبر, خاکستری, فانتوم سفید.

اصلی Pocophone F1 دریافت 4.5/5 ستاره امتیاز از اعتماد, بررسی با ما بررس خواستار آن است که یک "آسان خرید برای هر کسی که مکان و عملکرد و طول عمر و کیفیت جلوتر از زیبایی شناسی متعارف گل سرسبد گوشی های."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن