سامسونگ کهکشان دیده بان 3 اعلام کرد با نظارت بر اکسیژن خون

اگر شما کمی از مهره سلامت و می خواهید پوشیدنی است که می تواند شما را با انواع قابلیت های ردیابی بیومتریک فراهم

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

اگر شما کمی از مهره سلامت و می خواهید پوشیدنی است که می تواند شما را با انواع قابلیت های ردیابی بیومتریک فراهم می کند، سپس شما ممکن است علاقه مند به یاد بگیرند که سامسونگ به تازگی اعلام کرد که آخرین smartwatch خود را، کهکشان دیده بان 3 که خواهد شد با انواع سنسورهای مربوط به سلامت بسته بندی شده.

تبلیغات

ساعت کهکشان 3 با قابلیت های ردیابی استاندارد خود را مانند توانایی اندازه گیری ضربان قلب شما آمده است. با این حال ، آن را نیز با ساخته شده در نوار قدرت کنترل فشار خون مانیتور ، و همچنین توانایی اندازه گیری سطح اکسیژن خون شما (ویژگی ما شنیده ام نیز می تواند به اپل دیده بان سری 6 آمده است).

همچنین می تواند خواب شما را ردیابی کند، به لطف مشارکت سامسونگ با بنیاد ملی خواب، و سطح استرس شما که برای سلامت کلی نیز حیاتی است. سامسونگ همچنین به خود می بالد که چگونه کهکشان دیده بان 3 خواهد شد 14% نازک تر, 8% کوچکتر, و 15% سبک تر از سلف خود, اما آن را همان گودی چرخش فیزیکی حفظ خواهد کرد که آن را آسان تر به تعامل با ساعت به عنوان مخالف رفتن صفحه نمایش لمسی تنها.

سامسونگ کهکشان دیده بان 3 خواهد شد راه اندازی در تاریخ 6 th ماه اوت که در آن خواهد شد در قیمت $ 399 برای مدل پایه, یا $449 اگر شما می خواهید مدل LTE.

در زمینه Gadgets. برای اطلاعات بیشتر درباره سامسونگ، Smartwatch و Wearable Tech. منبع: news.samsung



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن