گوگل می تواند آوردن Apple-style emojis برای آندروید پیام های

گوگل ممکن است برنامه ریزی برای اضافه کردن اپل iMessage سبک emojis به آن RCS خدمات مسنجر در آینده بسیار نزدیک.

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

گوگل ممکن است برنامه ریزی برای اضافه کردن اپل iMessage سبک emojis به آن RCS خدمات مسنجر در آینده بسیار نزدیک.

در ق موضوع برای اولین بار کشف توسط Android Police دو کاربران گزارش از دیدن واکنش های جدید بر روی دستگاه های آندروید خود را – که نگاه بسیاری مانند iMessage emojis در ابزارهای اپل.

هر دو کاربران در نسخه بتا از نرم افزار پیام های, اما آنها بسته بندی مدل بسیار متفاوت است با استفاده از یک وان پلاس 7 و از سوی دیگر دارای یک صفحه 3. با توجه به کاربران وجود دارد حداقل هفت emoji واکنش های موجود که در دسترس هستند زمانی که شما با یک کلیک بر روی یک دریافت پیام.

تصویر های اعتباری: ویرایش کاربر rwinftw

زمان گزارش نشان می دهد که تنها تعداد بسیار کمی از مردم شده اند قادر به دسترسی به ویژگی های جدید پس از آن به نظر می رسد مانند واکنش های محدودی سمت سرور رول نشان می دهد که گوگل در حال انجام یک مقیاس کوچک تست در حال حاضر.

مرتبط با: ما به عنوان خوانده شده صفحه 4 نقد و بررسی

اما گذشته شایعات حاکی از آن است که ما ممکن است به خوبی ببینید گسترده تر رول در برخی از نقطه در آینده است.

بازگشت در ماه مارس برخی از nosey انواع در 9to5Android انجام یک teardown در پیام های برنامه, جایی که آنها برای اولین بار کشف یک رشته از کد که پیشنهاد کرد که از emoji واکنشهای ورودی. رشته مربوط به "یدکی" پیام های که از نوع توصيفی متون شما دریافت خواهید کرد هنگامی که گوشی خود را نمی تواند کشف یک شکلک یا نماد است. اگر چه این نیست آشکار تایید ویژگی های آن نشان می دهد که گوگل شده است خانههای گلی خالی بیش از آن در حالی که برای.

گوگل برای اولین بار آغاز شده نورد از RCS پیام سال گذشته در تلاش برای آوردن خدمات خود را به سرعت با امثال WhatsApp و iMessage. آن را قبلا متکی قدیمی اس ام اس, استاندارد, اما روشن به غنی خدمات ارتباطی به طوری که کاربران می تواند لذت بردن از چیزهایی مانند بخوانید رسید و کیفیت بهتر تصاویر.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

Emoji واکنش ممکن است به نظر می رسد مانند یک علاوه بر این به شما دمنده اما آن را به شما می دهد آسان پاسخ گزینه زمانی که شما نمی تواند به زحمت پیش نویس که شوخ پاسخ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب