Animal Crossing: New Horizons تابستان به روز رسانی معرفی غواصی, شخصیت های جدید و دیگر ویژگی های سرد

نینتندو اعلام کرده است یک به روز رسانی جدید در آینده به Animal Crossing: New Horizons فقط در زمان برای فصل تاب

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

نینتندو اعلام کرده است یک به روز رسانی جدید در آینده به Animal Crossing: New Horizons فقط در زمان برای فصل تابستان است.

به عنوان انگلستان basks در آن بزرگترین موج گرما در سال های نینتندو جشن به مناسبت میلاد با آوردن غواصی به آن معشوق سوئیچ منحصر به فرد.

از جولای 3rd, یک به روز رسانی رایگان در دسترس خواهد بود که می افزاید: غواصی موزه جدید کمک های مالی و همه شخصیت های جدید به دنیای حیوانات عبور: افق های جدید.

آن را فربه و گسترش خواهد داد منقضی بازیکنان پس از دیگری اژدها به تعقیب یک دلیل برای بازگشت خود را. پس از پوشیدن لباس شنا, شما قادر خواهید بود برای پریدن به دریا و غرق خود را در جستجو از تمام انواع موجودات.

نیز وجود دارد یک شخصیت جدید شناخته شده به عنوان پاسکال که شما ارائه می دهد پاداش های ویژه و تدوین دستور العمل در مقابل برخی از چیزهایی که شما حفاری تا. بنابراین پاداش اضافه شده برای انجام این کار از ساخت زنگ ها و موزه کمک های مالی.

شما همچنین تلو تلو خوردن بر گالیور در ساحل یک بار دیگر در یک لباس جدید. شاید او باید یک کار متفاوت برای ما در این زمان در اطراف, در کنار برخی از دستور العمل گر چه هنر و خوب دیگر بازیها.

پس از انتشار آن Animal Crossing: New Horizons منتشر کرده است تعداد عمده به روز رسانی های جدید و رویدادهای فصلی. این شامل علاوه بر این از یک موزه هنر ماهیگیری مسابقات و فراوان شده دیگر است که ما را نگه داشته به آینده را پس از پیدا کردن تمام فسیل و به طور کامل ارتقاء خانه های ما.

در اینجا یک نگاه اجمالی در ما 5/5 بررسی که تاج افق های جدید به عنوان یکی از بهترین بازی ما تا کنون با بازی در نینتندو سوئیچ: "بلافاصله سیمان خود را به عنوان یکی از نسل تعریف تجربه است. طرفداران خواهد بود این بازی برای سال, مشاهده عنوان فصل رول و پرده پتانسیل واقعی از آنچه که شده است در اینجا."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن