Far Cry 6 نشت جلوتر از یوبی سافت رو به جلو و آن را در آینده در ماه فوریه با رایگان next-gen ارتقاء

Far Cry 6 به نظر می رسد در فروشگاه پلی استیشن پیش از آن برنامه ریزی شده نشان می دهد این آخر هفته که تایید یک م

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

Far Cry 6 به نظر می رسد در فروشگاه پلی استیشن پیش از آن برنامه ریزی شده نشان می دهد این آخر هفته که تایید یک مطلب جدید در یوبی سافت تیرانداز حق رای دادن در راه است.

همانطور که قبلا شایعه آن را از ویژگی های Giancarlo Esposito به عنوان بازی اصلی دشمن است که شما ممکن است تشخیص به عنوان Gustavo Fring از Breaking Bad و Better Call Saul.

به نظر می رسد این فهرست در حال حاضر گرفته شده است اما جزئیات در اطراف بازی های آینده و سیستم عامل مربوطه آن به بیرون درز شد قبل از عمل گرفته شد.

Far Cry 6 خواهد بود در آینده برای PS4 و PS5 با بازیکنان قادر به ارتقاء به نسخه نسل بعدی به صورت رایگان به طوری که شما فقط نیاز به خرید یک بار بازی و همه خود را نجات داده و غنائم و شخصی دیگر خیلی چیزهای حمل خواهد شد بیش از.

مرتبط با: همه شما نیاز به دانستن در مورد یوبی سافت رو به جلو

دانستن این آن را امن فرض کنیم همان اصول اعمال خواهد شد به ایکس باکس سری X نسخه که به احتمال زیاد استفاده از هوشمند مایکروسافت تحویل از ویژگی های. نسخه PC نیز به احتمال زیاد به عنوان یک جریان تکرار برای گوگل Stadia.

"خوش آمدید به یالا یک بهشت گرمسیری که در زمان منجمد شده است" می خواند توضیحات رسمی. به نظر می رسد به Giancarlo Esposito خواهد شد بازی یک شخصیت شناخته شده به عنوان آنتون Castileroux شکل که مسئول این عجیب و غریب به احتمال زیاد دشمن جامعه است.

شما در بازی به عنوان دنی Rojas یک شورشی جنگنده مبارزه برای آزادی یالا. کمی دیگر شناخته شده است در مورد Far Cry 6, اما توضیحات ذکر می کند که بازیکنان را کشف شهرهای سواحل و جنگل در طول سفر خود را. برای تلفن های موبایل مانند اولین بازی Far Cry برای ما.

با توجه به مثال Far Cry 6 راه اندازی خواهد شد در فوریه 18 سال 2020 است. این است که به فرض راه اندازی ویندوز برای رزیدنت ایول 8 و به احتمال زیاد چند دیگر فیلم های پرفروش که هنوز اعلام نشده است. ما مطمئن شوید که برای به روز رسانی شما یک بار همه چیز ساخته شده رسمی.

سری هسته آخرین ورود Far Cry 5 بود و لذت بخش تیرانداز در سراسر زرق و برق دار جهان اگر چه واقعا لرزش تاسیس فرمول. جدید سحر یک spinoff مجموعه در همان جهان پس از آخرالزمانی چرخش را ترک نمی کند بسیاری از تاثیر آن زمانی کاهش یافته است در سال 2019. در اینجا امید Far Cry 6 شکوه بازگشت به فرم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن