Oppo جدید شارژ بی سیم با تکنولوژی می تواند آب یک گوشی در 30 دقیقه

شارژ بی سیم به دست آورده چیزی بد و هرزه با توجه به این واقعیت است که در اکثر موارد این امر منجر به کندتر در مق

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

شارژ بی سیم به دست آورده چیزی بد و هرزه با توجه به این واقعیت است که در اکثر موارد این امر منجر به کندتر در مقایسه با سیم شارژ به خصوص با تمام شارژ سریع تکنولوژی ما شاهد این روز است. اما در طول سال ها دیده ایم پیشرفت های مختلف انجام شده به گفت: با تکنولوژی و Oppo می تواند یک راه حل است.

تبلیغات

این شرکت اعلام کرد آخرین تکنولوژی شارژ بی سیم در قالب 65W AirVOOC. این است که اساسا یک نسخه به روز رسانی از Oppo را 40W AirVOOC تکنولوژی بود که همراه با رنو Ace 2 اما با توجه به این که آن را در حال حاضر می تواند خروجی قدرت بیشتر آن را نیز شارژ سریع تر با شرکت مباهات است که آن را قادر به به طور کامل شارژ از 4000 میلی آمپر باتری در 30 دقیقه.

شما را به برخی از زمینه 40W AirVOOC که با Oppo رنو Ace 2 کمی طول می کشد کمتر از یک ساعت پس از این نزدیک به shaves زمان شارژ نصف. با توجه به Oppo این ساخته شده است با استفاده از موازی دو-سیم پیچ طراحی که خروجی 20V/2A و 20V/1.25 A بود.

برای جلوگیری از این شارژر از گرمای بیش از حد وجود دارد یک نیمه هادی سیستم خنک کننده ساخته شده است در زیر کویل است که اهرم Peltier effect, ساخت آن را موثر تر در مقایسه با فن های خنک کننده (اگر چه هنوز هم وجود دارد ساخته شده است در طرفداران برای کمک به دفع گرما). این شرکت اشاره نمی کند که از آن در آینده گوشی های پشتیبانی خواهد شد 65W AirVOOC tech اما این ممکن است چیزی برای نگاه به جلو به آینده است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Oppo و شارژ بی سیم. منبع: oppo



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن