آیا انگلیسی ها می تواند رو به انتظار برای PS5 به عنوان ایالات متحده می شود برای اولین بار dibs؟

PS5 سونی قبل از پایان سال خواهد رسید. اينقدر مطمئنيم . با این حال ، نکات جدید پیشنهاد کرده اند برخی از مردمی م

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

PS5 سونی قبل از پایان سال خواهد رسید. اينقدر مطمئنيم . با این حال ، نکات جدید پیشنهاد کرده اند برخی از مردمی ممکن است دسترسی به ماشین نسل بعدی قبل از دیگران دریافت کنید.

تریلر اخیر برای فراخوان وظیفه: تریلر جنگ سرد عملیات سیاه وعده نسخه PS5 این بازی "تعطیلات آینده 2020: ایالات متحده و کانادا" بود، در حالی که تبلیغات "اواخر سال 2020" راه اندازی در "بقیه جهان است."

در حال حاضر ، ناهنجاری خال دار شده توسط کاربر توییتر Riaan فان Wyk ، ممکن است فقط پایین به نوبه خود از عبارت. در حالی که آمریکا و کانادا به طور کلی از اصطلاح «تعطیلات» برای توصیف این دوره از اواخر نوامبر تا پایان سال استفاده می کنند، به طور گسترده ای در جای دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

در برعکس، در واقع می تواند به تاریخ انتشار سرسام آور برای PS5 سونی اشاره کند که به منطقه آمریکای شمالی اولویت می دهد. به گزارش GamesRadar، از زمانی که توییت آخر هفته گذشته ارسال شد، این شرکت نسخه ای از تریلر را دوباره آپلود کرده است که آن پیام ها را حذف می کند.

به نظر می رسد #CallofDuty #blackops #coldwar ویدیو است که #ps5 در سراسر جهان در همان روز راه اندازی. @MysticRyan @Jorraptor pic.twitter.com/rajMVpEVDz

— Riaan van Wyk (@Riaanvanwyk) August 31, 2020

در همین حال، وب گاه این بازی هنوز تبلیغ می کند «نسخه پلی استیشن ۵ Call of Duty: Black Ops Cold War برای انتشار تعطیلات ۲۰۲۰ در آمریکا و کانادا و در اواخر سال ۲۰۲۰ برای بقیه جهان برنامه ریزی شده است.»

مرتبط: پلی استیشن 5 در مقابل ایکس باک سری X

این گزارش پیچ و تاب جالبی در مورد گمانه زنی بیش از زمانی که سونی در واقع کنسول PS5 منتشر خواهد شد. پیش از این جیم رایان مدیر عامل سونی گفته بود: قرار است این تعطیلات را راه اندازی کنیم و در سطح جهانی راه اندازی خواهیم کرد.

تنها چیزی که تضمین می کند این است که همه قبل از پایان سال کنسول را دریافت خواهند کرد، اما ممکن است برخی ملت های مورد علاقه وجود داشته باشند. درست هفته گذشته ، روزنامه نگار بازی های محترم اندی رابینسون از VCG گفت : سایت "توسعه و منابع خرده فروشی" اشاره به تاریخ انتشار بریتانیا در اواسط ماه ، احتمالا در تاریخ 13 نوامبر.

رابینسون نوشت: «در بریتانیا درک می کنیم که پلی استیشن در حال حاضر هزینه بازاریابی قابل توجهی را برای هفت روز آغاز شده در روز جمعه ۱۳ نوامبر رزرو کرده است. منابع خرده فروشی متعدد نیز به ما گفته اند که یک پرتاب در طول این پنجره در درون انتظارات آنها جا خواهد گرفت."

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن