امسال Call of Duty تایید شده است توسط یک Doritos ارتقاء

ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سرد پرده برداری شده است توسط یک Doritos ارتقاء جلوتر از رسمی خود را نشان می

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سرد پرده برداری شده است توسط یک Doritos ارتقاء جلوتر از رسمی خود را نشان می دهد به ظاهر تایید شایعه بازی وجود دارد.

از آن شده است شایعه که Treyarch خواهد بود بازگشت به Black Ops subseries برای برخی از زمان در حال حاضر به نظر می رسد که مورد علاقه همه برند چیپس است و اتفاقا تایید کرد که این در واقع چنین نیست. Oopsy daisy.

بسته Doritos در حال ترویج معمول مجموعه ای از دو XP کدهای (از طریق ModernWarfareZone) شما می خواهم پیدا کردن با یک عمده first-person shooter release. جالب ترین قطعه جدید از اطلاعات تایید رسمی نام و نشان که هر دو دیده می شود در بسته بندی زیر.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Activision و Treyarch هنوز رسما اذعان ارتقاء و یا حتی بازی های جدید وجود دارد که هنوز به پرده برداری شد با وجود انتشار احتمالا یک تعداد انگشت شماری از ماه دور. ما شوکه شده که عملیات سیاه و سفید جنگ سرد نشده است اعلام کرد از سال گذشته جنگ های مدرن برای اولین بار نشان داده شده در مارس و در حال حاضر ما تقریبا در ماه اوت است.

ما تصور یک نشان برای ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سرد است که تنها یک شماره از هفته دور از اکتیویژن خواهد شد مشتاق به ایجاد آن فیلمهای تیرانداز موقعیت پیش از PS5 و Xbox سری X راه اندازی. شانس هستند که از آن خواهد شد یک عنوان بزرگ برای هر دو سیستم عامل در کنار بسیار محبوب Warzone که ادامه خواهد داد به روز رسانی در حال حرکت رو به جلو با فصل جدید, نقشه ها و حالت های بیشتر.

در اینجا چیزی است که ما فکر از سال گذشته ورود ما 4/5 نقد و بررسی: "Infinity Ward را راه اندازی مجدد از یاد کلاسیک نمی پیشی بگیرد اصلی, اما نشانی از یک کار فوق العاده از ترجمه آن فرمول به دوران مدرن است. هیجان مبارزات انتخاباتی انفرادی در کنار قوی انتخاب گزینه های چند نفره اطمینان از این بسته است که به خوبی به ارزش یک دیدار حتی اگر مدتها در انتظار بازگشت از عملیات ویژه فقط در مورد نتواند علامت است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن