6 دلیل برای آموزش زبان انگلیسی

اگر به یادگیری یک زبان فکر می کنید زبان نیو  و قبلاً انگلیسی را روان صحبت نمی کنید ، احتمالاً می شنوید که

توسط مدیر سایت در 28 خرداد 1402

اگر به یادگیری یک زبان فکر می کنید زبان نیو  و قبلاً انگلیسی را روان صحبت نمی کنید ، احتمالاً می شنوید که مردم می گویند انگلیسی مهم ترین زبان برای یادگیری است. اما چرا دقیقا باید آنها را باور کنید؟

ما اینجا هستیم تا این را به شما بگوییم.
1. به طور گسترده صحبت می شود

وقتی به این فکر می کنید که چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است، این شاید بزرگترین عاملی است که باید در نظر بگیرید. از هر پنج نفر در جهان یک نفر (کل دنیا!) می تواند انگلیسی صحبت کند یا حداقل بفهمد. این یک زبان بسیار مفید برای سفر و ارتباط است.
2. تقویت کننده شغل

به عنوان زبان اصلی تجارت، مهم است – نه، ضروری – دانستن نحوه صحبت کردن به انگلیسی هنگام صحبت با همکاران یا مشتریان بین المللی. داشتن مهارت های زبان انگلیسی شانس شما را برای به دست آوردن یک شغل خوب، چه در یک شرکت چند ملیتی و چه در خارج از کشور افزایش می دهد.
3. نه چندان سخت (نه، واقعا!)

در حالی که یادگیری واژگان و تلفظ ممکن است کمی دشوار باشد، دستور زبان انگلیسی در مقایسه با سایر زبان های اروپایی آسان تر است. فقط دو جنسیت وجود دارد، یک حرف معین و نامعین، و موارد واقعاً مهم نیستند...
4. برای آموزش و پرورش ارزشمند است

کجا میخوای درس بخونی؟ آیا تا به حال به تحصیل در خارج از کشور فکر کرده اید؟ کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا میزبان برخی از بزرگترین دانشگاه ها و کالج های جهان هستند. و حتی در کشورهای غیر انگلیسی زبان، هزاران مدرسه خوب در سراسر جهان وجود دارد که برنامه های خود را به zabannew  زبان انگلیسی ارائه می دهند. این بدان معناست که یادگیری زبان انگلیسی ممکن است به معنای دسترسی به آموزش بهتر باشد.
5. غنی از ادبیات و فرهنگ عامه

آیا تا به حال آهنگی را شنیده اید و آرزو می کنید که ای کاش می توانستید متن آن را یاد بگیرید یا از دوبله بد یک برنامه تلویزیونی یا فیلم ناامید شوید؟ یا شاید هم می خواستید آثار نویسندگان چیره دست انگلیسی، از جی کی رولینگ گرفته تا استیون کینگ و جین آستین را به زبان اصلی آنها تجربه کنید. انگلیسی را بیاموزید ، در نهایت می توانید آهنگ ها، تلویزیون و کتاب های مورد علاقه خود را به شکل اصلی گوش دهید، تماشا کنید و بخوانید.
6. درب بازکن دیجیتال

آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، بیشتر محتوای موجود در اینترنت به زبان انگلیسی است. از ویدیوهای YouTube گرفته تا پادکست ها و وب سایت ها، محتوای بسیار زیادی وجود دارد که همیشه به زبان های دیگر ترجمه نمی شود. یادگیری زبان به شما امکان می دهد به اطلاعاتی دسترسی داشته باشید که در غیر این صورت ممکن است در دسترس شما نباشند
آیا می خواهید حتی برای کارفرمایان مطلوب تر باشید؟

 زبان نیو می تواند کمک کند! در اینجا به این صورت است:

    با دوره "کامل" ما انگلیسی را بیاموزید
    با کلاس های آنلاین انگلیسی ما به صورت گروهی صحبت کردن را تمرین کنید
    گواهینامه رسمی کسب کنید
    گواهی را به نمایه LinkedIn خود و بخش زبان های CV خود اضافه کنید

یک گواهی جدید به زبان انگلیسی به مدیر یا کارفرمایان احتمالی آینده شما در مورد مهارت های انگلیسی چشمگیر شما هشدار می دهد.

منبع : https://zabannew.ir/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن