دولت از پوسیدگی 3: همه چیز درباره ایکس باکس سری X زامبی ماجراجویی

مایکروسافت اعلام کرد در حال حاضر تعدادی از عمده اول عناوین آمدن به ایکس باکس سری X و ویندوز 10 در سال آینده با

توسط POSHTIBANNEWS در 6 مرداد 1399

مایکروسافت اعلام کرد در حال حاضر تعدادی از عمده اول عناوین آمدن به ایکس باکس سری X و ویندوز 10 در سال آینده با Undead Labs' دولت از پوسیدگی 3 یکی از بزرگترین hitters.

دولت از پوسیدگی 3 سوم شخص تجربه زامبی با تاکید بر زنده ماندن در یک جهان پست آخرالزمانی. شما نیاز به جمع آوری منابع دفع کردن ارواح و تشکیل یک جامعه پر از همفکر بازماندگان امیدوار به بازسازی زندگی خود را در میان خرابه های بشریت است. دو بازی بسیار عالی هستند اما نه بدون نقص است.

قسط سوم می ساخت بر این پایه به خصوص با اول حمایت از مایکروسافت. ما وارد کردم همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد به تازگی اعلام کرد که بازی از جمله آن تاریخ انتشار, اخبار, تریلر, گیم پلی, و بیشتر.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

State of Decay 3

آنچه که دولت از پوسیدگی 3?

اطلاعات در دولت از پوسیدگی 3 نور است در لحظه ای غیر از آن اعلام تریلر, اما ما می دانیم آن عاقبت مستقیم و یک مطلب جدید در Undead Labs " زامبی بقا سیم. آن را در آثار برای Xbox One, ایکس باکس سری X و ویندوز 10.

قضاوت با فاش کردن آن را به ما به محیط های برفی دیده نمی شود در مطالب قبلی و نیز از ویژگی های zombified حیات وحش به رقابت با سراسر آمریکا بیابان. اندازه کنار دو بازی اول بود و نه مشابه در مناطق بنابراین این تغییر شدید است که طراوت را ببینید.

دولت از پوسیدگی 3 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Undead Labs و مایکروسافت هنوز برای اعلام یک تاریخ انتشار برای دولت از پوسیدگی 3 که به احتمال زیاد به معنی آن است که یک یا دو سال دور از راه اندازی. این یکی از بسیاری از عناوین داده شده مبهم انتشار ویندوز در طول بازی ایکس باکس, ویترین و ما هنوز حتی دیدن هر گیم پلی. مثل همه اول عناوین آن را رهبری خواهد شد به ایکس باکس بازی عبور از یک روز.

دولت از پوسیدگی 3 trailer – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

شما می توانید اولین تریلر دولت از پوسیدگی 3 زیر. آن را نسبتا دلخراش CG امر است که به دنبال یک بازمانده به عنوان او در roams برفی حیات وحش. پس از جمع آوری منابع او استوار در نزدیکی یک آتش تهیه فلش در آنچه که او امیدوار است که ایمنی نسبی. متاسفانه برای او همه چیز به سرعت به نوبه خود برای بدتر است.

دولت از پوسیدگی 3 گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

همانطور که قبلا ذکر هیچ گیم پلی نشان داده شده است که برای دولت از پوسیدگی 3 است. اما ما می توانید در قرعه کشی تعدادی از مفروضات معقول و منطقی چگونه از سلف خود ایفا کرده است.

دولت از پوسیدگی 2 محل در سراسر گسترده ای باز جهان که در آن شما می توانید ایجاد شهرک در نقاط مختلف. از اینجا شما خواهد کشت محصولات ساخت ساختمان های ایمن و امرار معاش در میان خطرناک جهان است. شما می توانید بازی به عنوان انواع مختلف بازماندگان هر کدام با مهارت های خود را و توانایی های هر چند یک بار مرده آنها رفته برای همیشه لطفا برای.

شما را تشویق به کار با هم در حالت آفلاین یا آنلاین هنگامی که جسارت به حیات وحش در جستجوی منابع و پاسخ به چگونه جهان به پایان رسید تا در این دولت متاسفم. زیبایی از دولت از پوسیدگی 2 آمد و چگونه از غیر قابل پیش بینی هر وضعیت می تواند با هر ساختمان منطقه و ماموریت برگزاری تعدادی از پررنگ شگفتی است. که هیچ چیز ترسناکتر از در حال اجرا از سوخت در پوشش تاریکی نیاز به سرمایه گذاری در بازگشت به خانه با هیچ چیز اما یک بلانت کارد بزرگ و سنگین به دفاع از خود.

اگر اولین تریلر هر گونه نشانه دولت از پوسیدگی 3 را گسترش خواهد داد بر اساس این فرمول با برخی از شگفت انگیز جدید اضافه شده. ما در حال حاضر برخورد با ارواح حیوانات است که می تواند اضافه کردن یک کل جدید پویا به مبارزه با. حضور برف نیز نشان می دهد یا یک تغییر بنیادی از محل و یا مقدمه ای از تغییر سیستم آب و هوا. ما می خواهم آن را دوست دارم اگر این عناصر نیز آغاز شده به نقش عمده ای در چگونگی زنده ماندن در آینده عاقبت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن