آیفون SE جذب بیشتر کاربران اندروید از قبل

هر سال آن را احتمالا امن فرض کنیم که تعدادی از کاربران آیفون که تصمیم می گیرید که آنها می خواهند به سوئیچ را ب

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

هر سال آن را احتمالا امن فرض کنیم که تعدادی از کاربران آیفون که تصمیم می گیرید که آنها می خواهند به سوئیچ را به اندروید و بالعکس. دلایل بسیاری وجود دارد اما برای آی فون SE, به نظر می رسد که هزینه می تواند یکی از اصلی تساوی چرا که با توجه به قرابت تحقیقات آن را کشیده و در بیشتر کاربران اندروید از قبل.

تبلیغات

با توجه به داده های خود را از سال 2020 آی فون SE موفق به جذب 26 درصد از کاربران اندروید به آن است. این به نظر می رسد به بالاتر از حد نرمال برای کاربران آندروید که در حال پرش به اپل اپل. با توجه به جف Fieldhack, مقابل را مدیر تحقیقات برای آمریکای شمالی "بیش از 26 درصد از آیفون SE کاربران نقل مکان کرد بیش از یک دستگاه آندروید است که بالاتر از نرمال اندروید به iOS تعویض."

آیفون SE راه اندازی شد در ماه آوریل با قیمت $399 و آن را یکی از ارزان ترین اپل در سال های اخیر است. با وجود قیمت آن مقرون به صرفه برچسب Fieldhack به نظر نمی رسد فکر می کنم که آن را ممکن است تا پایان cannibalizing آیفون 12 است که انتظار می رود برای راه اندازی بعد از این سال. دلیل این است که بر اساس آن کاربرانی که در حال ساخت سوئیچ نیست که در مورد داشتن یک صفحه نمایش کوچکتر و یا عدم 5G.

همچنین به نظر می رسد که به غیر از آندروید سیستمهای بخش زیادی از آیفون SE مشتریان کسانی هستند که در حال تغییر از دستگاه های چهار سال یا مسن تر مانند آی فون 6S.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره, آندروید, آیفون و آیفون Se. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن