آمازون نخست مشتریان برای دریافت جدید NFL جریان باد

آیا شما آماده برای برخی از NFL فوتبال ؟ اگر شما یک آمازون نخست مشترک, شما در حال رفتن به دریافت اضافی کمک از ح

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

آیا شما آماده برای برخی از NFL فوتبال ؟

اگر شما یک آمازون نخست مشترک, شما در حال رفتن به دریافت اضافی کمک از حرفه ای فوتبال در فصل آینده — و آن را منحصر به فرد به آمازون نخست ویدئو و آن پلت فرم بازی Twitch.

NFL به تازگی اعلام کرد که برای اولین بار وجود خواهد داشت یک پخش منظم-فصل NFL بازی است که برجسته خواهد شد به طور انحصاری در آمازون جریان سیستم عامل ملی بر مخاطبان است.

تاریخ, زمان و تیم های درگیر در این بازی هنوز هم در هوا با توجه به برنامه ریزی قطعیت های ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما این خبر را نشان می دهد که از آن خواهد شد یک شنبه پخش مدتی در طول نیمه دوم سال 2020 NFL season.

NFL در اصل برنامه ریزی شده به پرده 2020, برنامه, on May 9, اما که می تواند با تاخیر به عنوان مدیران سعی کنید به نقشه یک برنامه برای پخش فصل از طریق COVID-19 نگرانی.

در حالی که هنوز به اعلام matchup خواهد شد در تلویزیون محلی برای بازار است که در آن دو تیم بازی بقیه کشور خواهد نیاز به دسترسی به یک آمازون نخست, نخست تصویری یا کشش اشتراک به لذت بردن از عمل است.

نخست تصویری به عنوان یک محصول مستقل است $8.99 در هر ماه اما آن گنجانده شده است در $12.99 قیمت آمازون نخست ثبت نام و اشتراک است که می شود به شما تحویل رایگان سفارشات آمازون. اشتراک سالانه نرخ آمازون نخست $119 وجود اینکه برخی از تخفیف در دسترس برای دانشجویان واجد شرایط و EBT یا پزشکی cardholders.

آمازون NFL اعلام تمدید جریان مشارکت

اخبار منحصر به فرد نخست تصویری-پخش بازی برای فصل آینده بخشی از یک بزرگتر اطلاعیه در جریان همکاری بین آمازون و NFL.

این دو شرکت همچنین اعلام کرد توافق به ادامه آمازون منحصر به فرد جریان حقوق به NFL را پنج شنبه شب فوتبال پخش در طول 11 فاکس telecasts برای سال 2020 فصل است.

این توافق همچنین اجازه خواهد داد که برای حرکت یا کشش ناگهانی است که آمازون محبوب بازی جریان پلت فرم پخش می بازی های هر هفته.

تبلیغات

با توجه به انتشار نخست تصویری و کشش را به بینندگان فراتر از فاکس پخش به تجربه پنج شنبه شب بازی در غیر سنتی فرمت های:

"پنج شنبه شب فوتبال" در نخست تصویری و انقباض خود ادامه خواهد داد به ارائه اعضای منحصر به فرد تجربه مشاهده با ویژگی های تعاملی مانند X-Ray و نسل بعدی آمار طراحی شده توسط AWS را که طرفداران نزدیک تر به بازی. در نخست ویدئو, اعضای توانید انتخاب کنید به تماشای فاکس پخش از FOX Deportes زبان اسپانیایی پوشش و از چندین جایگزین گزینه های صوتی منحصر به فرد برای نخست تصویری. NFL و آمازون را در ادامه به همکاری در اضافی NFL محتوا و پیشرفته فن تجربیات در اطراف "پنج شنبه شب فوتبال است."

فکر نهایی

این یک نقطه روشن برای آمازون نخست مشترکین در طول زمان است که نا امید برخی از مشتریان با توجه به کم کردن سرعت غیر ضروری نخست محصول حمل و نقل و تحویل در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که NFL ممکن است ماه به دور از در نظر گرفتن زمینه دوباره این پیشنهاد ممکن است طرفداران ورزش انگیزه ای برای نگه داشتن خود را نخست ثبت نام و اشتراک فعال از طریق بقیه سال.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن