LG C9 کاهش قیمت: نجات £200 در خیره کننده 5 ستاره OLED TV

Currys PC World بیشتر با تخفیف خیره کننده ال جی 55 اینچ C9 OLED TV در نظر گرفتن مجموع £200 خود RRP. در بازار ب

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

Currys PC World بیشتر با تخفیف خیره کننده ال جی 55 اینچ C9 OLED TV در نظر گرفتن مجموع £200 خود RRP.

در بازار برای یک خط بالای تلویزیون ؟ اعتماد, بررسی, بسیار توصیه می شود LG C9 OLED TV در حال حاضر توسط یک پوند بیشتر از 100 پس از در حال حاضر کاهش یافته است fr0m اصلی آن RRP £1499. با مجموع £200 تا ذخیره شود شما می توانید در حال حاضر خرید LG C9 OLED برای فقط 1299.

وقتی که می آید به تلویزیون در این روز و سن, LG C9 طول می کشد کیک به عنوان یکی از این بیشتر حق بیمه همه جانبه مجموعه شما می توانید دست خود را در. قانع نشده ؟ در حکم ما ما اظهار داشت: "این دولت از-هنر OLED TV ارائه AI پیشرفت جامع هوشمند پلت فرم فوق العاده در کنار تصاویر و صدا." نیاز ما در ادامه می گویند ؟

ما خواهد شد به هر حال. به طور کامل لود شده با نسل دوم پردازنده a9 با هوش مصنوعی این است که یک تلویزیون هوشمند – و این است که بدون امکانات مانند کنترل صدا و فوق العاده LG webOS رابط. به طور مداوم به یادگیری به عنوان شما را تماشا AI الگوریتم سازگار تصویر و صدا خود را با توجه به محیط و محتوای شما در حال تماشای همیشه به دنبال بهینه سازی برای انجام بیشتر تجربه مشاهده. این شامل ارتقاء و غیر بومی محتوای آن 4K بالقوه است.

البته با یک صفحه نمایش OLED شما می توانید انتظار به تصاویری بر روی LG C9 به طور کاملا همهجانبه و موثر ارائه تکان دهنده, پر جنب و جوش و معتبر رنگ و خیره کننده عکس در هر زاویه با زاویه دید گسترده ای از ویژگی های. چگونه آن را انجام دهید ؟ با خود ساطع پیکسل در پس زمینه سیاه و سفید مناسب, پنل شما می توانید افراط در تمام طیف متنوع و خیره کننده رنگ از جمله درست تیره سیاه پوستان.

LG C9 نیز همراه مجهز به Dolby Vision و Dolby Atmos آوردن سینمایی تصویربرداری HDR و همچنین به عنوان صدا به سازگار محتوا برای صحنه های برش مستقیم از مدیر ذهن است.

سربار در یک خیره کننده کارآمد طراحی کاملا جذب به خانه خود را, LG C9 همچنین می آید با حداقل کابل به منظور نگه داشتن خانه خود را و سرگرمی معصوم.

با £200 در حال حاضر, اصلاح کرده, خود RRP خرید 55 اینچ ال جی C9 OLED TV برای فقط 1299 در این Currys PC World, صرفه جویی در.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن