Chrome Will Warn User About Insecure Forms

Forms can be found across the internet whenever you want to make a purchase, sign up for a service, fill out a

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399
Forms can be found across the internet whenever you want to make a purchase, sign up for a service, fill out a questionnare, and so. با این حال، این سوال وجود دارد که آیا این اشکال امن هستند یا نه؟ هکرها قادر خواهند بود این فرم ها را بخواند یا رهگیری کنند و اطلاعات شخصی شما را بدزدند؟
تبلیغات

اگر این چیزی نیست که قبلا ً در مورد آن فکر کرده اید، گوگل در اینجا ست تا به عنوان شرکت اعلام کرده است که در یک به روزرسانی آینده به کروم، آنها شروع به هشدار به کاربران در مورد فرم های که ممکن است نا امن باشد، کنند. در حالی که این فرم ها هنوز هم می توانند پر شوند، هشدار ی ضمیمه شده وجود خواهد داشت و گوگل همچنین ویژگی تکمیل خودکار در Chrome را غیرفعال خواهد کرد.

به گفته گوگل، "با شروع در M86، کروم زمانی به کاربران هشدار خواهد داد که سعی کنند فرم ها را در صفحات امن (HTTPS) که به طور نا امن ارسال می شوند تکمیل کنند. این "اشکال مختلط" (فرم های موجود در سایت های HTTPS که در HTTPS ارائه نمی شوند) خطری برای امنیت و حریم خصوصی کاربران است. اطلاعات ارسال شده در این فرم ها می تواند قابل مشاهده برای استراق سمع کنندگان باشد، و به احزاب مخرب اجازه خواندن یا تغییر داده های فرم حساس را می دهد."

Google در حال حاضر به کاربران هشدار می دهد که وقتی به وب سایتی مراجعه می کنند که هنوز به جای HTTPS از HTTP استفاده می کند، بنابراین این تغییرات در Chrome واقعاً جای تعجب نمی دهند. ما باید توجه داشته باشید که در حالی که برخی از اشکال ممکن است امن نیست, این به این معنا نیست که آنها مخرب هم. برخی از توسعه دهندگان وب ممکن است سوئیچ را به HTTPS ساخته نشده باشد، بنابراین اگر شما می خواهید، شما هنوز هم می توانید با آن ادامه دهید.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر درباره کروم، گوگل و امنیت اطلاعات بیشتر بخوانید. منبع: blog.chromium.org



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن