چگونه به سازمان دیده بان امروز ایکس باکس 20/20 جریان: تاریخ بار ها و بازی ها انتظار داریم برای دیدن

امروز را ببینید مایکروسافت برگزاری اولین ایکس باکس 20/20 جریان ما ارائه اولین نگاه در نسل بعدی گیم پلی بازی بر

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

امروز را ببینید مایکروسافت برگزاری اولین ایکس باکس 20/20 جریان ما ارائه اولین نگاه در نسل بعدی گیم پلی بازی بر روی ایکس باکس سری X.

این تفسیر جدید از داخل ایکس باکس ارائه خواهد شد یک نگاه دقیق در تعدادی از شخص ثالث عناوین از جمله گیم پلی برتر برای Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین. شانس هستند که ایکس باکس سری X خواهد بود که منجر پلت فرم برای یوبی سافت باز جهان حماسه.

مایکروسافت است مشتاق به استرس است که امروز ارائه خواهد شد تمرکز صرفا بر روی شخص ثالث عناوین با امثال هاله بی نهایت و Hellblade 2: Senua حماسه ذخیره شدن به صورت یک جریان در تابستان.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد امروز جریان از جمله تمام بار که در آن شما می توانید آن را و بیشتر. ما در حال انتظار برای برخی از سرد, اخبار آمده است همراه برای سوار شدن.

ایکس باکس سری X ویترین جریان – که در آن می توان آن را?

شما قادر خواهید بود برای گرفتن جریان آن را به عنوان اتفاق می افتد در یوتیوب میکسر و کشش. آن را نیز در دسترس بر روی تقاضا در کنار تمام تریلر بلافاصله پس از آن بیش از حد.

ایکس باکس سری X نمایش تاریخ و زمان – زمانی که در آن است ؟

این جریان آغاز خواهد شد در 4ساعت BST/9:00am می باشد PT در پنج شنبه, مه 7. با توجه به مقدار زیادی در حال کار از خانه و یا در مستند در حال حاضر باید آن را آسان به دزدکی حرکت کردن به دور و تماشای همه چیز بدون هر گونه مسائل.

ایکس باکس سری X, ویترین, اخبار و اطلاعیه ها – چه چیزی انتظار ما برای دیدن ؟

همانطور که قبلا ذکر یوبی سافت تایید کرده است که امروز جریان خواهد شد از ویژگی های ما در اولین نگاه به Assassin's Creed Valhalla خارج از gameemag.

فراتر از این – همه چیز در نشان دادن صف باقی می ماند یک رمز و راز است. ما می دانیم آن را به تمرکز صرفا بر روی شخص ثالث عناوین بنابراین شاید ما را ببینید امثال Cyberpunk 2077 Yakuza 7 یا Call of Duty: Black Ops 5 را ظاهر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن