Samsung Galaxy S30 دوربین مجموعه به رفع یک کهکشان S20 فوق العاده موضوع و بسته 150MP سنسور

Samsung Galaxy S20 سری در نهایت به ما یک دوربین از کره با نام تجاری است که می تواند رقابت با بهترین گوشی های د

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

Samsung Galaxy S20 سری در نهایت به ما یک دوربین از کره با نام تجاری است که می تواند رقابت با بهترین گوشی های دوربین این است که می گویند آن کامل بود.

یک موضوع قابل توجه ما (و بسیاری دیگر) متوجه در پایان Galaxy s20 فوق العاده بود ناامید کننده خودکار-سیستم فوکوس که مبارزه را به سرعت قفل بر روی اهداف که شما رو از نزدیک. حتی با چند نرم افزار به روز رسانی, آن را هنوز هم مسئله به این روز است.

در حال حاضر با توجه به Sammobile به نظر می رسد سامسونگ ممکن است تغییر همه چیز را برای 2021 گل سرسبد آن است که به احتمال زیاد یا رفتن Samsung Galaxy S21 یا Galaxy S30.

این گزارش می گوید لیزر فوکوس خودکار سیستم می تواند به طور کامل در حال غرق. آن همچنین آمده است که دوربین اصلی ممکن است بسته توانا و قابل توجه 150-مگاپیکسل سنسور حمایت 64-مگاپیکسل تله و 16 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده است. 12-مگاپیکسل ماکرو سنسور – عالی برای گرفتن عکس نیز شایعه. این مشخصات بالا پایان می تواند محفوظ فوق العاده مدل اگر سامسونگ در واقع پایین رفتن یک مسیر مشابه به S20 سری.

ما دیده ایم ماکرو سنسور بر روی چند گوشی های وان پلاس 8 که جدید ترین, اما آنها به طور معمول محدود از نظر کیفیت. بسته بندی یک صفحه بسته بندی های 12 مگاپیکسلی ماکرو سنسور قطعا باید بهبود این. سامسونگ تا کنون نگه داشته این سنسور محدود به آن بیشتر اواسط محدوده یک سری.

در حالی که ما را دیده اند هر 150-مگاپیکسل همراه, هنوز, ما انتظار نداریم که برای دیدن آینده عمده گل سرسبد از سامسونگ تا اوایل سال 2021 بنابراین هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از زمان برای این سنسور به نظر می رسد در وحشی.

همان گزارش در ادامه می گویند که OIS (تثبیت کننده تصویر نوری) نیز در نظر گرفته شده برای گنجاندن در تعدادی از راه های مختلف. یک دستگاه در حال آزمایش بسته به تکنولوژی تثبیت کننده اصلی و تله سنسور در حالی که دیگری آن را در صفحه اصلی فوق العاده گسترده و تله.

با مدت زمان طولانی برای رفتن تا زمانی که ما انتظار می رود برای دیدن کهکشان S30 در وحشی شایعات مانند این همیشه باید گرفته با کمی نمک حتی اگر Sammobile تا به حال یک رکورد خوب با این نوع از چیزهایی در گذشته است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن