اینتل 7nm پردازنده های به تعویق افتاده اند 2022

وقتی که می آید به ساخت نیمه هادی شرکت ها مثل TSMC شده است هل دادن مرزهای با ساخت تراشه های کوچکتر با استفاده ا

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399
وقتی که می آید به ساخت نیمه هادی شرکت ها مثل TSMC شده است هل دادن مرزهای با ساخت تراشه های کوچکتر با استفاده از فرآیندهای. اینتل از سوی دیگر به نظر می رسد مبارزه با آن به عنوان شرکت اعلام کرده است در طول Q2 سال 2020 درآمد که اجرای خود را 7nm پردازنده شده است به تعویق افتاد تا اواخر سال 2022 و یا حتی اوایل 2023.
تبلیغات

با توجه به اینتل, "شرکت 7nm مبتنی بر CPU محصول زمان تغییر حدود شش ماه نسبت به قبل از انتظارات است. اصلی راننده است عملکرد اینتل 7nm روند که بر اساس داده های اخیر در حال حاضر روند حدود دوازده ماه پشت شرکت داخلی هدف است."

اینتل BEO باب قو نشان داد که آنها را شناسایی کرده اند یک مد نقص در آن 7nm فرایند است که باعث تخریب مسائل. به عنوان یک نتیجه, اینتل خواهد بود تبدیل به برنامه های احتمالی است که برای استفاده از شخص ثالث ریخته گری برای کمک به تولید است. این به این معنا نیست که این شرکت پردازنده به تعویق خواهد افتاد اما نه به جای ساخته شده در 7nm روند آنها ادامه خواهد داد تا با استفاده از 10nm روند با آینده خود ببر دریاچه و توسکا دریاچه تراشه.

در ضمن مثل ما گفت: TSMC شده است هل دادن مرزهای این شرکت است که گفته می شود با هدف ساخت تراشه با استفاده از 3nm روند در سال 2022. بر این اساس روشن است که چرا اپل در حال حرکت است به دور از اینتل به سفارشی خود را silicons جایی که آنها دیگر نمی خواهد باید در رحمت از جمله تاخیر در آینده است.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره اینتل. منبع: tomshardware



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن