بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه: که در آن به تماشای امروز Revierderby

بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه − چگونه به تماشای این بعد از ظهر را Revierderby در مارس 11, Borussia Mönchengl

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه − چگونه به تماشای این بعد از ظهر را Revierderby

در مارس 11, Borussia Mönchengladbach ضرب و شتم FC Köln 2-1. 65 روز بعد از بوندسلیگا تا آغاز به دنده دوباره بحث برانگیز و حتی شاید ابلهانه در اوایل. را انتخاب کنید از امروز وسایل است Revierderby با بوروسیا دورتموند را در محلی دشمن شالکه. و این نه فقط حقوق لاف زدن در خطر است با میزبان در حال حاضر دوم در جدول رده بندی و بازدید کنندگان قفل شده است و در یک نبرد برای فوتبال اروپا. در اینجا نحوه اتصال به بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه امروز.

بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه kick-off زمان

دورتموند در مقابل شالکه تنظیم شده است برای شروع در 2:30pm BSTاست که در 3:30بعد از ظهر به وقت محلی در دورتموند − که در آن بازی در حال بازی است.

بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه کانال تلویزیون

BT دارای پخش حقوق به این و بوروسیا دورتموند مقابل شالکه نشان داده شده است در BT Sport 1. پوشش آغاز خواهد شد در 2pm BST.

هر چند البته انتظار نداریم که مقدار زیادی از فضای. بازی در حال بازی در مقابل خالی زرد دیوار خالی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک. بیایید امیدوار باشیم که تفسیر تیم بازدید زمین در حال اجرا است.

چگونه به زندگی می کنند جریان بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه

شما همچنین می توانید جریان زندگی برخورد یا از طریق BT Sport وب سایت و یا BT Sport app. در اینجا سریع-لینک های شما نیاز به شروع کنید:

اگر شما هنوز برای امضا BT Sport, توجه داشته باشید که می توانید آن را چند ساعت برای کانال ها و جریان دسترسی به فعال سازی پس از ثبت نام پس از عمل سریع برای جلوگیری از ناامیدی.

بوروسیا دورتموند در مقابل شالکه − پیش بازی

هر کجا که شما ایستاده در تصمیم به راه اندازی مجدد بوندسلیگا در وسط گیر بیایید همه امیدواریم که این آخر هفته را رسیدگی نمی کند باید پیامدهای فاجعه به عنوان بسیاری از ترس آنها می تواند.

وجود دارد بسیاری از پرسش هر چند. وجود دارد خواهد بود قبل از مسابقه دست دادن? بازیکنان مایل به علامت گذاری به عنوان هر یک از دیگر ؟ وجود دارد خواهد بود دیوار در ضربات آزاد? و چه در مورد جشن? Throw-in ؟

دورتموند شد و در شکل عالی قبل از لیگ برتر به حالت تعلیق در آمد داشتن برنده پنج تا از شش بازی های لیگ. شالکه شد. آنها می خواهم برنده برنده از گذشته خود هشت لیگ مسابقات نقاشی چهار نفر از دیگران. در واقع آنها برنده ام فقط دو بار از نوبت در سال.

در عین حال مرگ Knappen بیا به این آخر هفته ششم لیگ تا حد زیادی به لطف خود را به شکل عالی در مراحل اولیه از مبارزات انتخاباتی.

هر چیزی می تواند اتفاق می افتد در یک دربی, اما به منظور شانس امروز آنها به این امید که غیر منتظره شکستن شکسته است ریتم دورتموند را teenage احساس Jadon سانچو و Erling Braut Haaland.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن