سگا Astro شهر مینی ژله ماشین بازی تا کنون, اما شما نمی توانید آن را خرید

خانه صوتی ساخته شده است در کامل در حالت نوستالژی در سال گذشته یا بیشتر. برای اولین بار آمد به خوبی اجرا سگا مگ

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

خانه صوتی ساخته شده است در کامل در حالت نوستالژی در سال گذشته یا بیشتر. برای اولین بار آمد به خوبی اجرا سگا مگا درایو / جنسیس کوتاه به مناسبت 16 بیتی کنسول سالگرد 30 و نیز وجود دارد یک بازی دنده مینی در راه است.

در حال حاضر ما باید یک یابم مینی کابینه بازی به نام Astro شهرستان Mini به مناسبت ژاپنی غول 60th anniversary سگا محور گزارش.

دست به اندازه کابینه امکانات 36 سگا قبل از کنسول بازی با ده نفر از عناوین اعلام کرد تا کنون. این یک تاکتیک شرکت در به تدریج آشکار بازی برای مگا درایو مینی بنابراین ما باید منتظر کامل خط به بالا.

ده بازی امروز اعلام کرد عبارتند از: بیگانه سندرم بیگانه طوفان Altered Beast, ستون دوم, لبه تاریک, فانتزی, منطقه تبر طلایی Golden Axe: Revenge of Death Adder, Tant R و Virtua Fighter.

کابینه خود را به یک جوی استیک و شش بازی دکمه ها و همچنین می تواند متصل به تلویزیون از طریق کابل HDMI. این دستگاه نیاز به برق اتصال دارد و USB و اسلات برای فعال کردن اتصال اضافی جوی استیک.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

متاسفانه کسانی که سگا جانبازان در غرب ممکن است از دست این آزادی به دلیل شرکت تنها اعلام کرد که یک نسخه برای بازار تا کنون. امیدوارم که شما تغییر دهید به عنوان شرکت اعلام عناوین بیشتر و هیجان برای دستگاه می سازد. زمانی که آن می رسد تا پایان سال آن را هزینه 12,800 ین است که در اطراف £95.

اگر Sega می توانید مدیریت به تکرار اجرای این مگا درایو کوچک آن ممکن است آمار دیگری در دست خود.

ما منتقد توماس Deehan نوشت: "سگا چوب فرود با آنچه که ثابت می کند به یک فوق العاده رجعت به یکی از بازی های محبوب کنسول. چند گم کلاسیک و یک irritatingly کوتاه کنترل سرب جلوگیری از مگا درایو کوتاه از رسیدن به پتانسیل کامل اما طرفداران یکپارچهسازی با سیستمعامل بازی را در خانه احساس را در اینجا."

او به یکپارچهسازی با سیستمعامل ازنو 4 ستاره امتیاز و ستایش از شمول مجوز بازی به زیبایی ساخته شده ماکت کنسول و کنترل دستی پهن حالت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن