در این حکم آمده است در Huawei P40: و اندروید بدون گوگل فروش سخت

این هیچ راز ما در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, بزرگ طرفداران هواوی سخت افزار. برای چند جایزه ما پرچم این شرکت

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

این هیچ راز ما در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, بزرگ طرفداران هواوی سخت افزار. برای چند جایزه ما پرچم این شرکت را گل سرسبد P-Series به عنوان معیار زمانی که می آید به تلفن همراه دوربین با تکنولوژی و عملکرد.

اما سال گذشته شده است وجود دارد یک ابر تیره در اطراف خود گوشی به لطف مداوم ما فرمان اجرایی در برابر آن مسدود کردن و یا کاهش چقدر ما شرکت فنی کار می کنند و مقابله با آن است.

این است که برای آخرین سال آینده تمام دستگاه های Huawei نمی خواهد که دسترسی به کلید سرویس های گوگل استفاده می شود که توسط تقریبا هر گوشی های هوشمند غربی که صاحب ندارد آی فون. بزرگترین از این فروشگاه بازی و صنعت خود پیشرو در کتابخانه نرم افزار و بازی.

Huawei یک زمین بزرگ برای رفع این جلوتر جدید P40, P40 نرم افزار و P40 Pro Plus' راه اندازی debuting در آن رقابت HMS و AppGallery خدمات. هر دو بر روی کاغذ ستارگان بیت از فن آوری این برنامه شامل آسان به استفاده از راه هایی برای ایجاد کلید های میانبر سفارشی برای برنامه های تحت وب اگر تمام چربی نسخه نیست در مقام AppGallery فروشگاه. نیز وجود دارد یک بار از هوشمندانه مدیریت تکنولوژی است که باعث می شود آن را در تئوری فوق العاده آسان برای سامانه رویدادهای گسسته به کار بر روی.

مرتبط با: بهترین گوشی های هواوی

این عوامل اجازه Huawei nab بزرگ نام مشارکت با وحدت (بازی موتور تأمین انرژی ترین بازی های آندروید) و نرم افزار از امثال انگلستان BBC پیش از P40-سری' راه اندازی.

این به نوبه خود بدان معنی است که ما در اینجا در مورد اعتماد در انتظار بودند با نفس bated به ما دست بر روی گوشی های جدید و این سوال کلیدی پاسخ: می توانید یک تلفن آندروید موفقیت در بازار های غربی بدون گوگل ؟

متاسفانه با ما داشتن در نهایت با بررسی تمام گوشی های جدید, پاسخ قطعی نیست هنوز. به شما یک یادداشت صخره در اینجا چیزی است که ما تا به حال به می گویند در مورد به طور منظم Huawei P40 نرم افزار:

"دلیل اصلی نیست به توصیه P40 است جای تعجب نیست آن عدم خدمات گوگل."

Huawei P40 نرم افزار:

"با وجود برخی از زیبا نرم افزار برجسته [...] محدودیت وقتی که می آید به گوگل خواهد شد به احتمال زیاد به نوبه خود بسیاری از خاموش."

و Huawei P40 Pro Plus:

"بدون گوگل به معنی روزانه نرم افزار سکندری بلوک حتی با Huawei دستی جدید گلبرگ جستجو. این باعث می شود آن را دشوار برای توجیه با چنین درخواست قیمت در بازار غرب."

دیدن یک الگوی رایج?

اما آیا این معنی است که شما باید پرداخت توجه به گوشی های هواوی از در حال حاضر ؟ که یک سوال روی حیله و تزویر برای پاسخ به, اما برای ما در اینجا در مورد اعتماد هر چند هواوی را از دست داده و دور آن را خیلی زود به تماس با نتیجه نهایی.

چند ماه پیش من برجسته Huawei بودن در یک موقعیت منحصر به فرد برای شکستن اپل و گوگل دژ در بازار تلفن همراه و دلیل من برای این هنوز هم حلقه درست است.

Huawei کردم زیرساخت ها و رسیدن به رقابت در بازارهای مانند روسیه و آسیا و آفریقا که در آن گوگل و اپل هنوز برای تبدیل شدن به هنجار. آن را نیز به اندازه کافی عمیق جیب برای توسعه دهندگان ارائه مشوق به کد برای پلت فرم های خود را حتی اگر آنها به طور کامل نمی پرش کشتی.

این عوامل در حال حاضر منجر به پیشرفت های عظیم به AppGallery ارائه در فضای بین هر یک از ما P40 بررسی است. به عنوان یک نتیجه در حالی که ما نمی توانیم شخصا توصیه می کنیم هر یک از P40s به خریداران به طور منظم به عنوان آنها ما هنوز هم مشتاق به دیدن چه می آید بعدی برای Huawei.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن