Xiaomi Redmi Note سری 9 می شود راه اندازی انگلستان با فریبنده قیمت-برچسب

Xiaomi اعلام کرده است که Redmi Note 9 سری گوشی های هوشمند با عنوان با Redmi Note 9 نرم افزار ارائه می دهد که ب

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

Xiaomi اعلام کرده است که Redmi Note 9 سری گوشی های هوشمند با عنوان با Redmi Note 9 نرم افزار ارائه می دهد که برخی از فریبنده مشخصات برای حتی بیشتر جذاب نقطه قیمت می باشد.

Xiaomi Redmi 9 نرم افزار است که در دسترس برای قبل از سفارش در آمازون فقط برای £229 ارائه یک پیکسل 720G پردازنده با سنجش زمان در 2.3 GHz همراه با 6GB RAM و حداکثر 128 GB از ذخیره سازی (قابل ارتقا تا 512GB).

وجود دارد یک "شاخص سطح" 6.67-اینچ پانچ-سوراخ صفحه نمایش گوریل شیشه ای 5 و رزولوشن 2400 x 1080 HD+ در حالی که کاربران همچنین می توانید انتظار یک 5020mAh باتری با قابلیت شارژ در 30W. این شرکت امیدوار است 57 درصد شارژ در نیم ساعت.

مرتبط با: Hdc توجه داشته باشید 8T دست

Xiaomi نیز امیدوار کننده چهار دوربین در پشت دستگاه است که همچنین سود حاصل از گوریل شیشه ای پوشش عنوان یک 64-مگاپیکسل اولیه سنسور و به همراه 8 مگاپیکسل فوق العاده زاویه گسترده و لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو دوربین. نیز وجود دارد 2 مگاپیکسل سنسور عمق برای پرتره و حالت های عکاسی است. این دستگاه همچنین پشتیبانی از ضبط ویدیو 4K. دوربین جلو در طول ذکر شده است که 16 مگاپیکسل است.

آن را در دسترس در مناطق گرمسیری سبز Interstellar خاکستری و یخچال های طبیعی سفید و همچنین وعده های NFC یک جک هدفون 3.5 mm و یک IR blaster. وجود دارد یک طرف سوار finger print sensor برای امنیت.

شما می توانید به تماشای این رویداد راه اندازی تعبیه شده در سایت در زیر:

استاندارد Redmi Note 9 تن پایین مشخصات کمی با 6.53-اینچ صفحه نمایش با یک بال G85 پردازنده. آن را نگه می دارد همان باتری بزرگ اندازه اما maxes در 18W شارژ سریع.

وجود دارد چهار دوربین به عنوان یک 48-مگاپیکسل سنسور بلکه آوردن گسترده ای فوق العاده و لنزهای ماکرو به بازی. نیز وجود دارد یک 13 مگاپیکسلی در نمایش selfie cam.

آن را در دسترس در جنگل سبز قطبی سفید و نیمه شب خاکستری و نیز ارائه می دهد NFC, 3.5 mm جک و یک IR blaster. آن شروع می شود در £179 برای 3GB RAM و 64 GB از ذخیره سازی نسخه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن