تلویزیون پاناسونیک قیمت, سقوط,: بیش از 50 درصد از این 65-inch 4K HDR-آماده تلویزیون

مطلق stonker از یک معامله شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا Panasonic TX65GX700B تلویزیون کمتر از نصف قیمت

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

مطلق stonker از یک معامله شما هم اکنون می توانید انتخاب کنید تا Panasonic TX65GX700B تلویزیون کمتر از نصف قیمت اصلی آن برای مدت زمان محدود فقط.

به عنوان بخشی از بی جولای مگا فروش (پایان فردا) شما می توانید اضافی 10% تخفیف برای خرید خود را در پرداخت. آنچه در این فهرست نیست ذکر است که این تلویزیون در اصل رفت و برای £1199 پس از آزادی که شما می توانید در پاناسونیک به وب سایت خود را در اینجا.

با توجه به این که 10% تخفیف اضافی اجازه می دهد تا شما گیر 4K کامل HDR-آماده تلویزیون فقط برای £539.10 که معامله مطلق برای هر کسی که به دنبال ارتقاء یا بزرگتر یا مدرن مجموعه ای که بهتر مناسب برای مشاهده و پخش محتوای 4K.

در حالی که ما نمی بررسی دقیق این 65 اینچ مدل, ما تست شده آن کوچکتر 55 اینچ خواهر و برادر اعطای آن را با یک خوبی به دست آورده 4.5/5 امتیاز. در حکم ما ما اظهار داشت:

"اگر شما در اطراف مغازه شما پیدا سامسونگ چشمگیر UE49RU8000 برای تحت £700 اما این هنوز یک تکه بیشتر از پاناسونیک panasonic TX-50GX700B هزینه های. اگر شما می خواهید یک کمی که مبتنی بر pizzazz سپس Philips 50PUS6703 است که هنوز هم در دسترس – و در برخی از راه های آن را یک مسابقه برای TX-50GX700B. نه در هر راه, اگر چه, و است که باعث می شود پاناسونیک کمی بهتر شرط می بندم."

"بنابراین اگر شما می توانید زندگی بدون Dolby Vision بدون کنترل صدا و بدون آخرین درجه امکان تنظیم و سپس شما نیاز به در نظر گرفتن TX-50GX700B. شما خواهید بود سخت تحت فشار قرار دادند به این مقدار عملکرد در اندازه و قیمت در جای دیگر."

در واقع است که توجه داشته باشید آخرین بازدید بر یک نقطه بزرگ با این پیشنهاد – اگر شما در بازار برای یک تمام عیار 65 اینچ تلویزیون خواهید بود آن را روی حیله و تزویر تلاش برای پیدا کردن یکی در قیمت ارزان تر از این است.

بنابراین اگر شما علاقه داشتن به خود را در خانه سینما تنظیم مناسب افزایش کیفیت به قیمت ارزان و سپس در حال حاضر زمان برای انجام آن است. به یاد داشته باشید که اضافی 10% تخفیف پرداخت تنها تا فردا پس نمی آویزان در مورد اگر شما امیدوار به خرید.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن