A WeChat Ban could Spell Bad News For Apple

علاوه بر ممنوع يتيک تاک، دولت آمريکا نيز اخيرااعلام کرده است که وی چت را ممنوع خواهند کرد. این بر اساس یک دستو

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

علاوه بر ممنوع يتيک تاک، دولت آمريکا نيز اخيرااعلام کرده است که وی چت را ممنوع خواهند کرد. این بر اساس یک دستور اجرایی است که توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ امضا شده است که به طور موثر یگان ها یا شرکت های آمریکا را از انجام کسب و کار با این برنامه های خاص منحل می کند.

تبلیغات

ما تصور می کنیم که این بدون شک تاثیر منفی بر کاربران و Tencent، شرکت که صاحب وی چت، اما همچنین به نظر می رسد که آن را ممکن است تاثیر منفی بر شرکت های آمریکا مانند اپل نیز داشته باشد. دلیل این است که پیشنهاد شده است که ممنوعیت ویچت، که اپل را مجبور به حذف برنامه از فروشگاه App خود را، می تواند در فروش آی فون کمتر منجر شود.

این است که با توجه به یک نظرسنجی انجام شده توسط رسانه های مالی چین که در آن بر اساس نتایج بررسی آن، به نظر می رسد که 678،000 کاربران چینی می خرید تلفن های مختلف اگر WeChat دیگر در دسترس در iOS. این در مقابل 38600 کاربر است که گفتند که آنها به سادگی برنامه را حذف نصب کنید.

weChat یک معامله بزرگ بیش از در چین و نقاط مختلف آسیا است. دلیل این است که چگونه چند کاره برنامه است، که در آن نه تنها به عنوان یک راه برای کاربران به چت عمل می کند، بلکه می تواند تماس های صوتی و تصویری، خرید، و همچنین ارسال و دریافت پول است. بیش از در چین، برنامه نیز بسیار بسیار مهم است که در آن بسیاری از تکیه بر آن را به پرداخت صورتحساب، خرید بلیط قطار، و به همین دلیل، که به این معنی است که از دست دادن وی چت خواهد شد اختلال بزرگ در زندگی روزانه بسیاری از کاربران ایجاد می شود.

در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزارها، چین، iOS و ویچت. منبع: imore



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب