Philips راه اندازی جدید رنگ هوشمند روشنایی محصولات

یک گزارش از یک زن و شوهر از هفته پیش پیشنهاد کرد که فیلیپس می تواند کار بر روی رنگ جدید لامپ است که می تواند ر

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

یک گزارش از یک زن و شوهر از هفته پیش پیشنهاد کرد که فیلیپس می تواند کار بر روی رنگ جدید لامپ است که می تواند روشن تر از پیشینیان خود است. اگر شما همیشه احساس کرده ام که هوشمند روشنایی راه حل های مانند رنگ لامپ بودند کمی خیلی کم نسبت به لامپ های معمولی و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری در مورد شرکت ها ارائه شده است.

تبلیغات

شروع با یک لامپ معمولی این لامپ ارائه خواهد شد 1600 لومن خروجی که معادل یک لامپ 100W. آن را ویژگی های یک A21 اتصالات, اما متاسفانه, آن است که تنها در یک رنگ سفید گزینه بنابراین هیچ RGB صورتی که آنچه شما به دنبال.

بعدی فیلیپس نیز معرفی نسخه به روز شده از رنگ Lightstrip به علاوه. بر خلاف قبلی Lightstrip سری جدید این مدل خواهد بود بلوتوث را فعال کنید. این به این معنی است که کاربران نمی خواهد نیاز به مقابله با داشتن یک هاب هر چند اگر شما در حال حاضر خود رنگ hub آن سازگار خواهد بود و همچنین. آن را نیز پشتیبانی تا هشت پسوند.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, Philips داده است رنگ آن شکوفه لامپ جدول یک به روز رسانی و جزئی طراحی مجدد. آن را روشن تر خواهد بود نسبت به قبلی رنگ شکوفه ارائه می دهد و نور سفید تا 500 lumens. اگر این روشنایی جدید محصولات مورد علاقه شما رنگ سفید A21 لامپ خواهد شد در قیمت $20 Lightstrip به علاوه در $79.99 با پسوند قیمت $24.99 قیمت هر, و رنگ شکوفه در $69.99.

در زمینه تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره ارتباط اشیاء IoT (اینترنت اشیاء) و فیلیپس. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن