نظر: آیا بازی های استودیو های داشتن خلاقیت Crysis پیش از PS5 و Xbox سری X ؟

نوستالژی یک چیز قدرتمند و دیکته ما چگونه واکنش نشان می دهند به سرگرمی و فرم ارتباط عاطفی با بازی, فیلم, موسیقی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

نوستالژی یک چیز قدرتمند و دیکته ما چگونه واکنش نشان می دهند به سرگرمی و فرم ارتباط عاطفی با بازی, فیلم, موسیقی و ادبیات است.

آن چنان تاثیر گذار است که در محیط بازی آن را بارها مانع خلاقیت است. آن به مراتب کمتر مخاطره آمیز و اغلب بیشتر سود برای توسعه دهندگان برای بازگشت به سری محبوب و شخصیت های از التماس کردن چیزی جدید و نوآورانه.

در حال حاضر شما می توانید به سختی سرزنش شرکت کپکام و شرکت Square Enix به طور مداوم برای نقشه کشی از یاد چاه از فاینال فانتزی و رزیدنت ایولو نوظهور تجدید حیات آن کلاسیک نوشته ساخت بر اصل کیفیت و زیبایی قابل توجهی راه – مسلما حتی فراتر اصل است که با الهام از آنها.

با وجود این شما نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم که ایده های جدید در حال گرسنگی تحت فشار قرار دادند کنار به نفع بازسازی و remasters که retread پیر زمین بیش از حد اغلب. این مسئله ای است که نفوذ به مراتب بیشتر در AAA فضا از قلمرو توسعه indie در, که در آن بودجه کم تشویق سازندگان به فکر می کنم در خارج از جعبه.

مرتبط: بهترین پلی استیشن 5 بازی

Resident Evil 2

در چند سال گذشته آن را احساس می کند مانند ناشران بزرگ باید cottoned بر روی ارزش اقتصادی از نوستالژی و استخراج آن برای همه چیز ارزش آن را دارد. این یک رگ از طلا هنوز به شدت خسته اما شما نمی تواند کمک کند اما احساس مالکیت معنوی جیب به زودی خشک اجرا خواهد شد و یک بار دیگر نیاز به ایده های تازه است. اکتیویژن مسلما فاحش ترین مقصر است.

در گذشته تعداد انگشت شماری از سالها به تنهایی آن را remastered Crash Bandicoot و Spyro اژدهاو Tony hawk's Pro Skater را به پیوستن به صفوف فقط در چند ماه زمان است. همه این تازه رو بازده مثبت زرق و برق دار و در عین حال تفریح وفادار از تجربیات ما برای اولین بار تا به حال چندین دهه پیش است. نسبت به معاصران در نوع آنها به سادگی در مقایسه با رنگ پریده. حتی آخرین تکرار از ندای وظیفه است که بازاریابی خود را جزء چند نفره از طریق معرفی از شخصیت ما می دانیم که اکثر سخت طرفداران احساس ارتباط با.

حتی بیشتر از تلاش های اخیر دریافت کرده اند "remaster" moniker مانند The Last of Us و ندای وظیفه: جنگ های مدرن. گذشته از مسائل مربوط به عملکرد و چند خشن, بافت اصلی منتشر هنوز هم نگه دارید تا با اطمینان. این مستلزم این سوال که آیا آن را به ارزش بازیکنان موجود خرید عناوین مشابه دوباره و دوباره, و اگر ناشران آگاه هستند از این, و بهره برداری از احساسات مرتبط با نوستالژی.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

crash bandicoot

شانس هستند آن را هر دو و من با خوشحالی به سقوط به دام که دوباره و دوباره. اما من صمیمانه امیدواریم که حداقل در خارج از پروژه های خاص مانند اپیزودیک سرمایه گذاری از فاینال فانتزی 7 بازسازی این عادت شروع به کاهش هنگامی که نسل بعدی کنسول ها در وحشی. آن را احساس می کند مانند یک آرزو محکوم به سقوط در گوش ناشنوا اما بدون خواستن ما هرگز آوازی به اندازه کافی برای تشویق تغییرات شبیه به این.

سخت افزار جدید و سقف بالاتر از فن آوری های بالقوه امیدوارم تشویق توسعه دهندگان برای کشف خواص خارج از تاسیس خود wheelhouse ایجاد شخصیت های جدید و داستان ما هرگز قبل از دیده به جای thrusting ما به کفش Crash Bandicoot برای میلیون بار. هیچ چیز اشتباه با رنگ نارنجی جانور کیسه دار, اما شاید آن زمان ما ملاقات کسی ،

نسل بعدی آماده است برای شروع با انتشار Halo بی نهایت و یک شایعه بازسازی FromSoftware را demon's Souls – دو ویژگی هستند که در طول تاریخ محبوب در سالن های مقدس از بازی. پس ما نه از جنگل فقط رتبهدهی نشده است, اما من امیدوارم که بازگشت به خواص داده می شود خلاق جدید صدای یا بوت در راه است که توجیه وجود خود را بیش از چیزی کاملا تازه است. آنچه من میگویم این است که اگر آنها را به سایلنت هیل بازگشت آن بهتر بود یک سنگ سرد شاهکار.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن