سافاری در iOS 14 می توانید با جستجوی صوتی ساخته شده است در ترجمه

سافاری مرورگر به طور پیش فرض همراه با سیستم عامل iOS. در حالی که آن را بزرگ کار می کند و می توانید همگام سازی

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

سافاری مرورگر به طور پیش فرض همراه با سیستم عامل iOS. در حالی که آن را بزرگ کار می کند و می توانید همگام سازی در سراسر دستگاه های مانند آی فون و آی پد و کامپیوترهای Mac آن را لزوما به این معنی نیست که آن را خوب است. در واقع ویژگی های متعددی از مرورگرهای دیگر مانند کروم است که ما خیلی دوست دارم برای دیدن در سیاحت اکتشافی در افریقا.

تبلیغات

خبر خوب این است که آمده WWDC سال 2020 که در آن اپل به احتمال زیاد اعلام iOS 14 به نظر می رسد که وجود دارد یک دسته از ویژگی های جدید در آینده به صفری که ممکن است از علاقه به برخی از شما. با توجه به توییت توسط بلومبرگ را Mark Gurman به نظر می رسد که ما می تواند به جلو نگاه به ویژگی های مانند ساخته شده است در ترجمه و همچنین جستجوی صوتی که هر دو ویژگی های موجود در کروم.

در حالی که با استفاده از صدای خود را به صدای رسا رونویسی پرس و جو جستجو خود را همواره در دسترس آن را فقط کاملا یکسان نیست بنابراین این چیزی است که می تواند جالب باشد. با توجه به اینکه سیری دقیقا برنده دستیار دیجیتال جایزه سال ما تعجب که چگونه آن را ممکن است نگه دارید تا در برابر کروم.

Gurman همچنین اشاره می کند که در حالی که این ممکن است ویژگی های آینده به سافاری او همچنین هشدار میدهد که امکان دارد اپل ممکن نمی کند. این به این معنا نیست که آنها نمی خواهد قطع بلکه اپل ممکن است را انتخاب کنید به تمرکز بر روی ویژگی های دیگر به جای آن است. در هر صورت WWDC سال 2020 آغاز و در چند ساعت آینده پس از بررسی با ما برای به روز رسانی بیشتر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره iOS, Ios, 14, Safari, Wwdc و Wwdc سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن