چگونه به Ace آنلاین مصاحبه تصویری

آماده شدن برای یک مصاحبه شغلی می تواند خسته کننده اعصاب به اندازه کافی در خود را دارد اما نیاز به انجام یک مصا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

آماده شدن برای یک مصاحبه شغلی می تواند خسته کننده اعصاب به اندازه کافی در خود را دارد اما نیاز به انجام یک مصاحبه آنلاین یک مجموعه دیگر از چالش است.

من به تازگی به صحبت کرد Brie رینولدز حرفه ای مدیریت توسعه در FlexJobs برای دریافت برخی از راهنمایی در مورد گرفتن آماده برای مجازی ، در این مقاله ما نگاهی به هفت راه برای ace مصاحبه تصویری از خانه و همچنین به عنوان آنچه که به انجام اگر چیز اشتباه است.

7 نکته برای Ace مصاحبه تصویری

اگر شما آنلاین مصاحبه تصویری در آینده شما احتمالا تعجب آنچه انتظار می رود و یا چگونه به آماده شدن. در حالی که این پرسش و پاسخ احتمالا شبیه به آنچه که شما انتظار می رود در یک مصاحبه سنتی اضافه شده لایه ای از فن آوری می تواند آن را به نظر می رسد مانند یک تجربه کاملا متفاوت.

این که آیا شما مصاحبه زنده یا از پیش ضبط شده خود را به عنوان خوانده شده از طریق هر یک از مراحل زیر ، شما خواهید آموخت که چگونه به اطمینان حاصل شود که شما بهترین صوتی/تصویری با کیفیت پس زمینه و لباس. و ما را در ارائه کمک در راه هایی برای افزایش اعتماد به نفس خود را بر روی دوربین.

1. آماده جلوتر از زمان

هنگامی که شما فرود آمد یک مصاحبه تصویری وجود دارد چند چیز شما می توانید انجام دهید برای آماده سازی. سنتی مانند مصاحبه شما می خواهید به پاسخ به متداول-پرسش و پاسخ آماده برای رفتن. آماده به خودتان را معرفی کنید, بحث در مورد تجربه خود و ارائه نمونه از موفقیتهای مرتبط با کار که به نمایش گذاشتن مهارت های خود را.

همچنین آماده به بحث در مورد استفاده از فناوری و توانایی خود را برای کار از راه دور.

"برای بسیاری از مشاغل از راه دور و آنلاین مصاحبه بخشی از این مصاحبه است که احتمالا رفتن به اطراف راحتی خود را با تکنولوژی می گوید:" بری رینولدز. "انتظار می رود برخی از این سوالات در علاوه بر این به چگونه شما در واقع انجام این کار و انجام به عنوان یک حرفه ای در حرفه خود انتخاب کنید."

علاوه بر داشتن یک ایده از آنچه که شما برنامه ریزی برای گفتن مطمئن باشید به جمع آوری به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است در مورد این شرکت و روند مصاحبه جلوتر از زمان. این جزئیات ممکن است به عنوان روشن به صورت آنلاین مصاحبه شغلی بنابراین مهم است که به دنبال آنها را از قبل.

Brie توصیه می کند که شما بپرسید که چگونه بسیاری از مردم خواهد بود در این مصاحبه دو بررسی منطقه و مصاحبه خود را اطلاعات تماس. این کمک خواهد کرد که شما می دانید چه انتظار اطمینان حاصل شود که شما را از دست ندهید و به شما یک راه برای رسیدن به مصاحبه خود را اگر شما روبرو می شوند مشکلات فنی قبل یا در طول مصاحبه.

2. انتخاب سخت افزار شما

به شما به عنوان آماده شدن برای مصاحبه خود را, مطمئن شوید که شما باید تمام سخت افزار لازم در دست است. در اغلب موارد شما فقط نیاز به کامپیوتر و یا گوشی های هوشمند و ترجیحا هدفون با میکروفون.

"شما معمولا می توانید با استفاده از هر دوربین ساخته شده را به کامپیوتر خود را اگر شما یک لپ تاپ که دارای یک دوربین می گوید:" بری. "شما لازم نیست به سرمایه گذاری زیادی از پول در این; می توان آن را بسیار ارزان است."

در حالت ایده آل با استفاده از یک کامپیوتر است که کمتر از پنج سال. اگر شما تجهیزات خود را با استفاده از گوشی های هوشمند می تواند یک جایگزین خوب است. سیستم عامل مانند زوم اسکایپ و گوگل دیدار با تمام برنامه های که آنها را برای دسترسی آسان از تلفن خود را. علاوه بر گوشی های هوشمند خود را به احتمال زیاد دارای یک دوربین با کیفیت.

تبلیغات

اگر شما نیاز به شما همچنین می توانید خرید ارزان نصب دوربین می رود که در بالای مانیتور کامپیوتر خود را به استفاده از در طول مصاحبه.

برای بهترین کیفیت صدا شما می خواهید به استفاده از یک جفت از هدفون. آنها را کاهش می دهد سر و صدای پس زمینه و صدای خود را به صدا واضح تر به طور کلی. دوباره این لازم نیست که گران است. اگر شما از یک مجموعه ساده از هدفون که با گوشی های هوشمند خود را, آن می تواند ایده آل برای یک مصاحبه تصویری.

اگر شما لازم نیست که هدفون کامپیوتر شما ساخته شده است در میکروفون ممکن است فقط خوب خود را در آن. برای پیدا کردن انجام یک نمونه ضبط بر روی کامپیوتر خود را و بازی آن را به عقب به شنیدن صدا با کیفیت. این همچنین به شما یک فرصت برای دیدن کیفیت از وب کم خود.

3. را انتخاب کنید تنظیمات خود را و پس زمینه

قبل از مصاحبه واقعی, مطمئن شوید که برای تصمیم گیری که در آن شما خواهید بود نشسته (یا ایستاده) و چه خود مصاحبه را ببینید در پشت شما. وقتی که می آید به خود را در پس زمینه در نظر بگیرید سر و صدا, روشنایی و رنگ.

"هدف اصلی این است که نه منحرف کردن اذهان مردم از خود واقعی پاسخ زمانی که شما در حال انجام یک مصاحبه شغلی می گوید:" بری. "شما فقط نمی خواهید مردم توجه بیشتری به آنچه پشت سر شما از آنچه شما می گویید به آنها."

برای به دست آوردن یک ایده بهتر از آنچه باعث می شود یک پس زمینه خوب من خواسته بری به نقد چند مناطق مختلف از آپارتمان من در نظر چگونه آنها نگاه کنید برای یک مصاحبه تصویری.

پس زمینه #1

A Zoom call where Brie Reynolds critiques a plain background for an online video interview

برای شروع با من بری به بحث در مورد زمینه من به طور معمول استفاده برای جلسات مجازی. شما می توانید آن را در بالا در تصویر در سمت راست.

او اشاره کرد که یک دشت, رنگ دیوار با این نسخهها کار خوبی برای مصاحبه های تصویری به خصوص با کمی از آثار هنری که منحرف نمی کند از چه چیزی مهم است. بری به من گفت که این پس زمینه کار می کند فقط خوب است.

پس زمینه #2

A Zoom call where Brie Reynolds critiques a light background for an online video interview

پس از حرکت کامپیوتر من به سمت دیگر جدول Brie شد و به سرعت قادر به نقطه ای از چیزهایی که در این شات که نیاز به بهبود.

تبلیغات

"در این مورد روشنایی خود را قبل از عالی بود," او گفت:. "در حال حاضر شما روشن از پشت و آنچه که می کند این است که قرار دادن یک سایه روی کل صورت خود."

آن همیشه بهترین برای جلوگیری از موقعیت دوربین در به طوری که یک منبع نور است که از پشت سر شما. اگر آن را اجتناب ناپذیر می پرده و یا موقعیت یک لامپ به درخشش بر شما از جبهه برای مقابله با این مشکل است.

پس زمینه #3

A Zoom call where Brie Reynolds critiques a busy background for an online video interview

برای من گذشته پس زمینه بری تصمیم گرفت که احتمالا باشه اما هنوز هم کمی شلوغ است. او اشاره کرد که کلمات در قاب پشت من هستند کمی منحرف و عکس ها در حالی که یک مکالمه خوب استارت ممکن است جلب توجه بیش از حد به دور از مصاحبه.

برای رفع این مشکلات او توصیه می شود از بین بردن یک زن و شوهر از چیزهایی که از گوشته. پس از آن بری گفت: در این زمینه به خوبی کار می کند برای یک مصاحبه تصویری.

4. لباس مناسب

علاوه بر انتخاب یک پس زمینه است که کمک می کند تا شما را به نگاه خود را بهترین شما می خواهید را انتخاب کنید ساز و برگ مناسب برای همین دلیل.

"من می خواهم کمی رسمی تر از کمتر رسمی فقط به نشان می دهد که شما واقعا در حال قرار دادن در تلاش" Brie توصیه می کند. "نگه داشتن آن اساسا ساده و بسیار حرفه ای به دنبال."

اگر شما در حال رفتن به کار در یک دفتر و یا یک محیط اداری شما نمی توانید به اشتباه با یک دست کت و شلوار. اگر این شرکت کمی بیشتر گاه به گاه, شما ممکن است را انتخاب کنید یک دکمه و یا یقه پیراهن بدون کراوات.

را انتخاب کنید رنگ های جامد بیش مشغول الگوهای برای به حداقل رساندن حواس او را پرت. ساده آرایش و جواهرات نیز بهترین است. بزرگ حلقه گوشواره و یک گردنبند نیست بهترین انتخاب, چرا که آنها می توانند با گرفتن نور و جلب توجه و دور از پاسخ شما. اگر شما بحث خود را با دست شما همچنین ممکن است بخواهید برای جلوگیری از پوشیدن دستبند است که می تواند صدای جرنگ جرنگ در طول مصاحبه خود را.

5. انجام کامل اجرا از طریق

در روز مصاحبه خود را, مطمئن شوید که همه چیز کار می کند با انجام کامل اجرا از طریق اگر ممکن است. چک کردن اتصال به اینترنت خود را, کامپیوتر, هدست, میکروفن و هر چه برنامه های شما با استفاده از برای مصاحبه.

"اگر شما می توانید دریافت کنید که پلت فرم جلوتر از زمان می گوید:" بری. "که به شما می دهد فرصت را به مطمئن شوید که همه چیز خوب به نظر می رسد قبل از اینکه کسی نشسته است وجود دارد آماده به صحبت کردن با شما."

اگر شما قبلا انجام شده نیست بنابراین ضبط یک نمونه تصویری از خود به پخش و بررسی کیفیت. نگاه خود را در پس زمینه و روشنایی ببینید که چگونه شما لباس و آرایش نگاه و گوش دادن به چگونه صدای خود را برای تلفن های موبایل.

تبلیغات

Recording خود را در حالی که شما به تعداد کمی از پاسخ شما همچنین می توانید به شما کمک کند راحت تر صحبت کردن در دوربین. شما می توانید این را یک گام بیشتر با انجام مسخره مصاحبه با یک دوست یا یک عضو خانواده است.

وقتی که شما تماشای این ویدئو, پخش, نگاهی به ببینید که در آن چشم خود را بر روی صفحه نمایش. اگر آنها بیش از حد بالا یا خیلی پایین شما متوجه آن را در اینجا. بری می گوید شما می توانید این کار را با حرکت دادن پنجره در صفحه نمایش کامپیوتر خود را بالاتر خود را به مانیتور نزدیک تر به دوربین خود را. این آن را آسان تر به دنبال به طور مستقیم در دوربین ظاهر می شود در حالی که هنوز به تماس با چشم با مصاحبه خود را(بازدید کنندگان).

در نهایت با توجه به زبان بدن خود را بر روی دوربین. آگاه بودن از هر گونه عادات عصبی ممکن است شما می تواند کمک به شما برای به حداقل رساندن آنها در طول مصاحبه واقعی.

6. هر گونه آماده سازی نهایی

فقط قبل از مصاحبه خود را آغاز می شود, مراقبت از هر تاریخ و زمان آخرین دقیقه حواس او را پرت.

روشن کردن گوشی خود را به حالت خاموش, خاموش کردن اعلانها را روی کامپیوتر دید غیر ضروری ویندوز بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما و مطمئن شوید که تمام کودکان و یا حیوانات خانگی تمایل به. اگر وجود دارد هر چیز دیگری در خانه خود را که به طور منظم باعث می شود سر و صدا مانند درب سازیاموسیقی زنگی یا آلارم اطمینان حاصل کنید که کسانی که خاموش هستند و همچنین.

هر گونه مواد مراجع و یا نمونه کار آماده برای مشاهده و به اشتراک گذاری تقریبا. و آن را هرگز لطمه می زند به یک توجه داشته باشید در نظر گرفتن برنامه های باز بر روی کامپیوتر خود و یا یک قلم و کاغذ نزدیک به نوشتن هر گونه سوال و یا اطلاعات است.

7. مصاحبه با اعتماد به نفس

اگر شما به دنبال برای اولین بار شش مرحله شما می توانید با اطمینان به خود مصاحبه تصویری دانستن شما آماده شده است.

تنظیمات را بر اساس آنچه شما در مشاهده خود را اجرا کنید-از طریق ضبط. اگر شما با داشتن مشکل اقامت راحت در حالی که نشسته بر روی دوربین Brie توصیه ایستاده.

"برخی از مردم در واقع می یابند که آن را مفید به ایستادن در یک مصاحبه می گوید:" بری. "اگر شما از این توانایی به منظور بالا بردن لپ تاپ یا دوربین به پایه آن کمک می کند تا شما مقداری از آن انرژی عصبی ،

آیا شما تصمیم به نشستن و یا ایستادن این مهم است که به دنبال خوب مجازی انجام در طول مصاحبه. اگر وجود دارد هر گونه بازخورد های صوتی و یا سر و صدای پس زمینه, سعی کنید به قطع خود را مگر اینکه شما در حال صحبت کردن است. اگر وجود دارد یک اختلال عذر خواهی به سرعت و حرکت می کند.

اگر شما از دست دادن اتصال در دسترس نباشد حتما برای تماس با این مصاحبه بلافاصله. اگر شما لازم نیست که شماره تلفن خود را ارسال یک ایمیل با شما و از آنها بخواهید به شما تماس بگیرید اگر آن راحت است. شما می خواهید برای جلوگیری از تغییر زمان اگر در همه ممکن است به طوری که دیگر کارکنان بالقوه نمی خواهد این شانس را به نفع خود این کار قبل از اینکه شما می توانید شانس خود را.

تبلیغات

افکار نهایی

مانند هر چیز دیگری عمل می پردازد. اگر شما یک ویدیو آنلاین مصاحبه آینده را به زمان برای آماده شدن برای آن انتخاب سخت افزار شما انتخاب خود را تنظیم و ساز و برگ انجام کامل اجرا از طریق و تنظیم بر اساس تمرین و ضبط شده است.

اگر شما عصبی در مورد هر چیزی که شما ممکن است فراموش کرده ام به گفتن یک ورق تقلب! امکان استفاده از این واقعیت است که مصاحبه خود را نمی توانید ببینید چه در خارج از صفحه نمایش, اما نگه داشتن در ذهن است که آنها می توانید ببینید زمانی که شما مشغول اند. سازمان دیده بان زبان بدن و حفظ احساس از تماس با چشم به عنوان آنجا که ممکن است.

در نهایت چک کردن همه تجهیزات خود را و نگه داشتن مصاحبه خود را اطلاعات تماس نزدیک کمک خواهد کرد که شما برای جلوگیری از بسیاری از استرس است.

آیا شما تا به حال زندگی می کنند و یا از پیش ضبط شده تصویری مصاحبه ؟ به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب در مورد چگونه به پیشبرد حرفه خود را:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن