کیسه Star Wars Jedi: Fallen منظور تحت £30 این روز جنگ ستارگان

چه راهی بهتر برای جشن مارس چهارم از یادگیری چگونه به یک Jedi? خب نزدیک ترین شما است که احتمالا بازی Star Wars

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

چه راهی بهتر برای جشن مارس چهارم از یادگیری چگونه به یک Jedi? خب نزدیک ترین شما است که احتمالا بازی Star Wars Jedi: Fallen ترتیب است که در حال حاضر در دسترس برای £30.

در Xbox One این بازی در آمازون در دسترس برای فقط £29.99. سهام فروش سریع هر چند که نسخه PS4 از این بازی – که ذکر شده بود در همان قیمت صبح امروز – که اکنون دیگر در دسترس نیست. اگر شما می خواهید به کیسه یک دانلود دیجیتال برای کامپیوتر, اما, سپس شما را در شانس هستید که این بازی را حتی ارزان تر رفتن فقط برای £27.49.

پس چرا باید به شما گرفتن یک کپی از کاهش یافته است ، اولا این یک بازی است که ارائه می دهد عمیق و همهجانبه مجموعه داستان در جهان جنگ ستارگان. در حالی که نبرد رویال asymetrical چند نفره و آنلاین بازی در حال مد روز ارائه شده در این لحظه, Star Wars Jedi: Fallen منظور چیز در زمان بازگشت به اصول اولیه و ارائه شده کاملا لذت بخش تک بازیکن مبارزات انتخاباتی.

گیم پلی بازی ترکیبی از پیچیده مبارزه با platforming و گرافیک فوق العاده برای ایجاد یک بازی است که ما را دوست داشت. آن را حتی صعود بالا چهار ستاره امتیاز در بررسی ما است.

در حالی که آن را حمل با چند تحریک کننده باگ های بازی است که هنوز هم یکی از بهترین Star Wars تجربه بازی در یک مدت زمان طولانی و قطعا یکی از بهترین راه ها برای بازی به عنوان یک جدی است که ما تا کنون مواجه می شوند.

نمی توانیم به طور کامل تحت تأثیر قرار نمیگیرند با شخصیت بازی کال Kestis اما ما این شانس را به شیرجه رفتن به جهان جنگ ستارگان از طریق یک شخصیت جدید ، شما متوجه یک یا دو تشخیص چهره از این فیلم و دیدن برخی از فوق العاده cinematics در طول بازی مرکزی داستان است.

ما منتقد گفت: "Star Wars Jedi: Fallen سفارش است به دور از یک شاهکار اما به آن می گویند می تواند بوده ام یکی را بدون برخی از اساسی آن نقص ممکن است بسیار دور از ذهن است. آن را به عنوان شما می توانید نگاه گذشته اهلی داستان و ناخوشایند اشکالات به جای reveling در شادی مبارزه با ترس القا cinematics می و مایع platforming."

بنابراین اگر شما به دنبال برای یک تک بازیکن بازی را به شما از طریق مستند نگاه نکنید. Star Wars Jedi: Fallen منظور است که تمام ستارگان اکشن شما دنبال آن هستید و سپس برخی از.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب