شما می توانید دیگر خرید دیجیتال کدهای بازی نینتندو از خرده فروشان اروپا

نینتندو اجرا کرده است یک سیاست جدید است که مانع از خرده فروشان در اروپا از فروش کدهای دیجیتال از آن اول عناوین

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

نینتندو اجرا کرده است یک سیاست جدید است که مانع از خرده فروشان در اروپا از فروش کدهای دیجیتال از آن اول عناوین نینتندو در سوئیچ به این معنی شما نیاز به آنها را خرید به طور مستقیم از فروشگاه رفتن به جلو.

سیاست جدید برای اولین بار ظاهر در یک صدای جیر جیر از محبوب خرده فروش ShopTo بود که سریع به اطلاع مشتریان آن است که دیگر قادر خواهد بود به جای کدهای دیجیتال برای برخی از محصولات نینتندو. اما, آن را می توانید در ادامه به فروش انبساط عبور می کند و چیزهای مشابه با موضوع.

مربوط به: جزیره زره پوش نقد و بررسی

بیانیه ای نیز صادر شده برای Nintendo Life از نینتندو خود را ارائه عمیق تر توضیح به همین دلیل این حرکت ساخته شده بود از آنجا که در نگاه اول به نظر می رسد مانند یک منفی در بخشی از بازیکنان.

"پس از بررسی دقیق از اروپایی در حال تحول بازار در سال های اخیر نینتندو تصمیم گرفته است برای پایان دادن به در دسترس بودن دانلود کدهای خود را-انتشار نرم افزار از طریق خرده فروشان موثر 1st جولای سال 2020" این بیانیه می خواند.

"مشتریان هنوز هم قادر خواهد بود به خرید Nintendo eShop بودجه نینتندو سوئیچ عضویت آنلاین و add-on محتوا مانند گوگل و شمشیر و اگه سپر گسترش عبور خرده فروشان در سراسر اروپا است. دانلود کدهای برای نینتندو سوئیچ نرم افزار از ناشران دیگر نیز هنوز در دسترس خواهد بود."

سیاست تنها به اول عناوین بنابراین در نظریه خرده فروشان نباید اجرا به موانع فروش کدهای دیجیتال برای عناوین دیگر در نینتندو سوئیچ. آن را هنوز هم شرم هر چند از بازی ها همیشه گران تر از زمانی که خریداری شده به طور مستقیم از Nintendo eShop.

این احتمال وجود دارد یک راه از نینتندو centralising های دیجیتال خود را خرید و به حداکثر رساندن سود از آنجایی که ما فرض کنیم آنها کسب سهم بیشتری از درآمد زمانی که همه چیز خریداری شده به طور مستقیم. این اولین بار نیست که یک شرکت محدود عناوین برای خود نمای و به احتمال زیاد نمی خواهد آخرین.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب